شناسهٔ خبر: 45121191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تاوان شروع بدمان را دادیم

زیدان: چه می خواهید؟ بی خیال فصل بشویم؟

زین الدین زیدان ناکامی رئال در سوپرکاپ را ناراحت کننده دانست ولی عنوان کرد که باید به چالش های بعدی فکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بازی را 2-1 به بیلبائو باخت و نتوانست حریف بارسا در فینال شود.

رئال در نیمه اول دو گل دریافت کرد و کریم بنزما در دقیقه 73 یکی از گل ها را جبران کرد اما حملات کهکشانی ها برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت. به این ترتیب اولین جام فصل برای رئال از دست رفت.

 

 

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« نیمه اول بازی دشوار و پیچیده ای شد. دقایق ابتدایی را خوب شروع نکردیم و در بازی خوانی حریف مشکل داشتیم. دو اشتباه فردی باعث شد دو گل دریافت کنیم. آنها 2 موقعیت داشتند و هر دو هم گل شد. وقتی دو گل عقب می افتید، طبیعی است که کار برای شما دشوار شود ولی نیمه دوم بهتر شدیم و شانس های خوبی خلق کردیم. دو توپ هم به تیر زدیم. به یک گل رسیدیم ولی دومی را نزدیم. در نهایت تاوان شروع بدمان را دادیم.»

 

زیدان ادامه داد:« بیلبائو به خوبی پرس می کرد و ما در نیمه اول نمی توانستیم به از لایه های دفاعی این تیم عبور کنیم و عملا کاری انجام نمی دادیم. توپ هایی از دست می دادیم که در حالت طبیعی از دست نمی دادیم.

 

 

 

 

می دانم که این شکست تبعاتی خواهد داشت و طبعا انتقادات به ما زیاد خواهد شد ولی کاری که باید انجام دهیم نگاه رو به جلو است و باید با انگیزه به سمت چالش های بعدی  برویم.

تاثیر این شکست روی ادامه فصل؟ چه می خواهید؟ انتظار دارید از حالا پا پس بکشیم؟ اینطور نیست؛ باید بیشتر کار کنیم تا این ناکامی جبران شود. ابتدا کمی استراحت و سپس فکر کردن به بازی بعدی.»

 

حذف به مثابه فاجعه:« این یک فاجعه نیست. فاجعه وقتی است که به راحتی و بدون هیچ تلاش و کوششی حذف بشوید. ما در زمین همه توان مان را گذاشتیم ولی نشد. من به این حذف شدن فاجعه نمی گویم.»

 

تعویض بنزما:« از کریم راضی بودم ولی ماریانو را وارد زمین کردم تا خط حمله مان تازه نفس تر شود.»

 

 

 

 

عملکرد بد هازارد:« او باید اعتماد به نفسش را به دست بیاورد. یک بازی خوب، یک گل و حرکت هایی در بازی که تفاوت ها را رقم بزند، کمک خواهد کرد تا هازارد اعتماد از دست رفته اش را بازیابی کند. می دانم او چه کیفیتی دارد و مورد حمایتم قرار دارد. در مورد هازارد باید صبور باشیم.»

 

 

نظر شما