شناسهٔ خبر: 45120587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارقان طلافروشی رشت دستگیر شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارقان طلافروشی خیابان سردار جنگل رشت و کشف تمامی طلاهای سرقتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار عزیزالله ملکی در تشریح عملیات دستگیری سارقان طلافروشی خیابان سردار جنگل رشت گفت: هفته گذشته به دنبال سرقت یک واحد طلافروشی در رشت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی عنوان کرد : با توجه به نامعلوم بودن هویت سارقان و استفاده آنها از پوشش صورت، ماموران طی عملیات‌های پیچیده با استفاده از شگردهای پلیسی و اقدامات فنی موفق به شناسایی خودرو و هویت متهمان شدند.
ارشد انتظامی استان گیلان با تاکید بر آمادگی پلیس و بهره‌گیری ماموران انتظامی استان از آخرین فناوری‌ها و فنون کشف علمی جرائم خاطرنشان کرد: ماموران با آگاهی از نقشه سارقان موفق شدند محل اختفاء آنها را در دو محل جداگانه شناسایی و با هماهنگی‌های به عمل آمده ضمن دستگیری آنهاو توقیف خودرو، تمامی طلاهای سرقتی را نیز که حدود سه کیلوگرم بود، کشف کنند.
سردار ملکی با قدردانی از ماموران پلیس آگاهی افزود: هیچ نقطه‌ای از استان برای فعالیت سارقان و مخلان نظم و امنیت مردم امن نیست و پلیس مقتدرانه با هرگونه حرکات غیرقانونی برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما