شناسهٔ خبر: 45116282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

پاسگاه مرزی پل‌خاتون سرخس گازرسانی می‌شود

ایرنا

استاندار خراسان رضوی در بازدید از پاسگاه مرزی پل خاتون سرخس دستور گازرسانی به این پاسگاه و مسیرهای واقع در این منطقه را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق معتمدیان امروز در سفر به سرخس که با همراهی دکتر احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است این دستور را با توجه به درخواست مسوولان پاسگاه پل‌خاتون و با توجه به مشکلات استفاده از سوخت نفت در این پاسگاه صادر کرد.
استاندار خراسان رضوی در سفر به سرخس از روستای پس کمر این شهرستان نیز بازدید و از نزدیک با مردم این روستا گفت و گو کرد.  
دهیار روستای پس کمر در این بازدید گفت: روستای پس کمر ۴۵۰ خانوار و هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد و در ۷۵ کیلومتری سرخس و پنج کیلومتری ترکمنستان واقع است.  
آتنا اختیاری افزود: کمبود سهیمه آرد و نان، ضعف فوق العاده اینترنت، فرسودگی شبکه آب آشامیدنی و قطعی مکرر و ترکیدگی لوله‌ها،  وضع نامناسب جاده و  طرح هادی روستا، ضعف خط تلفن همراه و کمبود نهاده دامی از جمله مشکلات روستای پس کمر است.
استاندار خراسان رضوی و احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی هم برای پیگیری و برطرف کردن این مشکلات قول مساعدت دادند.  

استاندار خراسان رضوی صبح امروز با حضور در مزار شهدای گمنام مزداوند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردو سفر خود به شهرستان سرخس را آغاز نمود.   محمد صادق معتمدیان همچنین از قطعه ۴-الف جاده مشهد - سرخس بازدید کرد.  
بازدید از پاسگاه مرزی کال سرخ، سد دوستی، منطقه ویژه اقتصادی، پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، دیدار با خانواده شهدا و ملاقات مردمی از جمله برنامه های امروز استاندار خراسان رضوی در سفر به سرخس است.
شهرستان سرخس در ۲۰۲ کیلومتری شمال شرق مشهد، از ناحیه شمال و شرق با کشور ترکمنستان هم مرز است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

نظر شما