شناسهٔ خبر: 45115730 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

اپلیکیشن لنز ایرانسل میزبان اجرای آنلاین نمایش زخم مدینه خواهد بود

irancell

صاحب‌خبر -

اپلیکیشن لنز ایرانسل به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه در روز جمعه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۹ میزبان اجرای آنلاین نمایش زخم مدینه خواهد بود.

اپراتور ایرانسل به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه و فرارسیدن سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) قصد دارد اجراخوانی نمایش زخم مدینه را در اپلیکیشن لنز خود به صورت پخش زنده میزبانی کند. این برنامه در روز جمعه ۲۶ دی ۹۹ از ساعت ۱۵:۳۰ و به شکل همزمان از وبسایت و اپلیکیشن لنز ایرانسل پخش خواهد شد.

پخش زنده نمایش زخم مدینه در اپلیکیشن لنز ایرانسل

نمایش زخم مدینه به کارگردانی عبدالرضا کیهانی و نویسندگی مهدی توسلی کاری از موسسه فرهنگی فدک است که به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه و فرارسیدن سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در لنز ایرانسل پخش خواهد شد. هنرمندانی چون جلیل فرجاد، کرامت رودساز، حسین پارسایی، اسدالله بابایی، علیرضا عابدینی، محمد نصرالهی، علی کیهانی و گروه دیگری از هنرمندان اجراخوانی این نمایش را انجام خواهند داد. این نمایش برداشتی آزاد از نمایش روایتی دیگر اثر استاد محمد اختیاری محسوب می‌شود و موسیقی این نمایش را نیز سعید ذهنی اجرا خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند نمایش زخم مدینه که به همت بنیاد رودکی در تالار وحدت اجرا خواهد شد را به شکل آنلاین از طریق وبسایت و اپلیکیشن لنز مشاهده کنند. اپلیکیشن روبیکا نیز که دو اپراتور ایرانسل و همراه اول هر یک با ۴۰ درصد سهم به عنوان سهامداران اصلی محسوب می‌شوند به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه شرایط پخش زنده برای هیئت‌های مذهبی را فراهم کرده است.

نظر شما