شناسهٔ خبر: 45115709 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

بازداشت مرد همیشه مسلح قزوین

حوادث رکنا: عاملان درگیری مسلحانه در قزوین بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اراذل و اوباش و عاملان درگیری مسلحانه و تحت تعقیب پلیس گیلان در قزوین خبر داد.
به گزارش رکنا ،  سردار علی ابراهیمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت:گشت آزادراه قزوین – کرج حین گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین مشکوک شده و دستور ایست صادر می‌کند که خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری می‌شود.
وی ادامه داد: حین تعقیب ۲ تن از سرنشینان خودرو با استفاده از اسلحه شکاری به سمت پلیس تیراندازی کرده و در ادامه متهمان با رها کردن خودرو به سمت باغ‌های قزوین متواری می‌شوند.
فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با اجرای طرح مهار و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، سه متهم فراری در مخفیگاه شان شناسایی و در یک اقدام منسجم و ضربتی دستگیر شدند.
این مسوول گفت: در این عملیات یکی از متهمان حین تعرض و درگیری به سمت ماموران حمله ور شد که عوامل انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و فرد مهاجم را مجروح کردند.
سردار ابراهیمی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و انجام تحقیقات و بررسی های لازم مشخص شد از اراذل و اوباش سطح یک استان گیلان بوده که در جریان یک خفت گیری از خودرو و درگیری مسلحانه در شهرستان رودبار به سمت استان البرز متواری شده اند و قصد بازگشت مجدد به استان گیلان برای درگیری مجدد را داشتند که با هوشیاری گشت انتظامی قزوین افراد شرور شناسایی و دستگیر می‌شوند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: اراذل و اوباش بدانند هیچ جای امنی برای آنان در کشور وجود ندارد و امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و با کسانی که از خط قرمز پلیس عدول کنند برابر قانون و در راستای مطالبه به حق مردم به شدت برخورد خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما