شناسهٔ خبر: 45114811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برخورد پلیس با اشرار سخت و قاطع است/ بازداشت عاملان درگیری مسلحانه در قزوین

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: عاملان درگیری مسلحانه، با هوشیاری گشت انتظامی قزوین شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از قزوین با بیان اینکه روز گذشته گشت آزاد راه " قزوین – کرج " حین گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید با 3 سرنشین مشکوک و دستور ایست صادر کرد اظهار داشت: این خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری شد و به همین سبب پلیس مقتدر استان قزوین در طی یک تعقیب و گریز اراذل و اوباش و عاملان درگیری مسلحانه که تحت تعقیب پلیس گیلان بودند را در قزوین دستگیر کرد.

وی افزود: حین تعقیب 2 تن از سرنشینان خودرو با استفاده از اسلحه شکاری به سمت پلیس تیر اندازی کرده و متهمان نیز با رها کردن خودرو به سمت باغات قزوین متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: نیروی انتظامی در کمترین زمان ممکن 3 متهم فراری را در مخفیگاه شان شناسایی و در یک اقدام منسجم و ضربتی دستگیر کرد این در حالی است که در این عملیات یکی از متهمان حین تعرض و درگیری به سمت ماموران حمله ور شد و عوامل انتظامی نیز با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: این فرد پس از تیر اندازی از طرف ماموران نیروی انتظامی مجروح شده و زخمی سطحی برداشته این در حالی است که وی جهت مداوا، تحت نظر، به بیمارستان منتقل شده و ادامه پرونده نیز توسط مقام قضایی رسیدگی می‌شود.

ابراهیمی عنوان کرد: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس و انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم مشخص شد این افراد از اراذل و اوباش سطح یک استان گیلان بودند و در جریان یک خفت گیری از خودرو و درگیری مسلحانه در شهرستان رودبار به سمت استان البرز متواری شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اشرار قصد داشتند تا مجدد به استان گیلان بازگشته و درگیری‌ را ادامه دهند این در حالی است که با هوشیاری گشت نیروی انتظامی قزوین این ارازل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه استان قزوین محور ورودی و خروجی 11 استان دیگر است، تصریح کرد: با استقرار و گشت نیروهای انتظامی به تمام نقاط استان در جهت برخورد و کنترل مجرمان، قطعا استان قزوین محل امنی برای مجرم‌ها، اشرار و ارازل و اوباش نخواهد بود.

ابراهیمی گفت: بهتر است اشرار از اعمال نادرست خود دست کشیده و از اقدامات مجرمانه دوری کنند چراکه برخورد پلیس با آنها به شدت قاطع، سخت و پشیمان کننده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما