شناسهٔ خبر: 45108349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عمرانی مطرح کرد

مرگ خاموش در سیستان و بلوچستان / آماده مناظره با رئیس فراکسیون بهداشت و درمان مجلس هستیم

دبیر قرارگاه احمدی‌روشن استان سیستان و بلوچستان گفت: برای رسیدگی به ابهامات دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان، آماده مناظره با رئیس فراکسیون بهداشت و درمان مجلس هستیم.

صاحب‌خبر -

محمدجواد عمرانی، دبیر قرارگاه احمدی‌روشن استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: فضا و ذهنیت فعلی فعالین اجتماعی و دانشجویی استان سیستان و بلوچستان به سمت افشاگری مفاسد دانشگاه‌های علوم پزشکی پیش رفته؛ اما اگر به تصویری که مربوط به بازدید هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از محل مخازن اکسیژن است، نگاه کنید به سوژه‌های جدیدی می‌رسید.

عمرانی اظهار کرد: ماه‌ها پیش موضوع فوت ۴ بیمار بر اثر افت اکسیژن در زاهدان مخابره شد. در حالت عادی عدد روی مانیتورینگ مخزن اکسیژن، باید بالای ۹۰ باشد و در حالت هشدار بالای ۷۰، اما در این عکس، عدد ۵۰ را نشان می‌دهد. این یعنی آنکه با افت اکسیژنی که در مسیر پر پیچ و خم لوله‌ها است عدد به مراتب کمتر می‌شود. حالا آن ۴ بیمار را به خاطر بیاورید، عدد فوتی‌های اعلام شده دروغ و پرونده سازی بود، عدد فوتی‌ها بیشتر از ده‌ها نفر است. موضوعی که بر اثر مدیریت نادرست مسئولین بیمارستان امیرالمومنین زاهدان اتفاق افتاده است.
 
مرگ خاموش در سیستان و بلوچستان / آماده مناظره با رئیس فراکسیون بهداشت و درمان مجلس هستیم

این فعال دانشجویی ادامه داد: اکنون هاشمی شهری و تیمش باید پاسخگوی مردم باشند، ادعای آن‌ها دروغ نگفتن است. آمادگی داریم میزبان آن‌ها باشیم و حرف‌ها و مسائلشان را بشنویم.

وی گفت: این تصاویر که برای اولین‌بار پخش می‌شود، از این جهت است که عده‌ای گفتند ما بدون سند و مدرک حرف می‌زنیم. سند‌ها و نامه نگاری‌های دیگری وجود دارد که در روز‌های آینده از آن‌ها رونمایی می‌کنیم. متاسفانه اینکه برخی رسانه‌های قلم فروخته، اقدام به تطهیر مسئولین علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان، می‌کنند، اما با واقعیت روبرو نمی‌شوند، نهایت خودفروختگی است.
 
مرگ خاموش در سیستان و بلوچستان / آماده مناظره با رئیس فراکسیون بهداشت و درمان مجلس هستیم

نظر شما