شناسهٔ خبر: 45105879 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نیکخواه بهرامی: داوران تحت تاثیر مصاحبه‌ها قرار نگیرند/ سطح کیفی برخی تیم‌های لیگ برتری پایین است

ملی‌پوش بسکتبال تیم مهرام تهران گفت: قطعا با پایان لیگ در این فصل باید مسئولان برگزار کننده با بررسی ایرادات سعی در رفع نواقص و موارد اشتباه در فصول بعدی باشند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

صمد نیکخواه بهرامی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم بسکتبال مهرام تهران مقابل تیم شیمیدر قم در مهمترین بازی هفته اخیر لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: بازی خوبی بود و خوشحالم که در نهایت با پیروزی مهرام این دیدار به اتمام رسید. شمیدر قم تیم قابل احترامیست و از بازیکنان و کادرفنی مجربی برخوردار است. دو تیم تا به این جای لیگ بدون باخت بودند و خوشحالیم که همچنان بدون باخت مانده‌ایم. همیشه تمرکزمان روی تیم خودمان است و کاری به تیم حریف و روبرو نداریم.

وی گفت: برخی تیم‌ها از سطح کیفی و فنی پایینی برخوردارند و همین باعث افزایش تعداد تیم‌ها و کاهش سطح کیفی بازی‌ها شده است. البته از طرف دیگر ویروس کرونا باعث شد فدراسیون بسکتبال تصمیم به برگزاری مسابقات در قالب دو گروه بگیرد. همه این عوامل دست به دست هم داده تا در برخی بازی‌ها شاهد سطح کیفی پایینی باشیم.

این بازیکن ملی‌پوش در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با پایان لیگ در این فصل، باید مسئولان برگزار کننده با بررسی ایرادات سعی در رفع نواقص و موارد اشتباه در فصول بعدی باشند. البته بعید می‌دانم در سال‌های بعد لیگ بسکتبال با همین سبک و سیاق برگزار شود.

بازیکن تیم بسکتبال مهرام با اشاره به اینکه نباید بازیکنان در مورد عملکرد داوران نظر بدهند، گفت: به نظرم ایراداتی در بازی‌ها برای داوران وجود دارد، اما اگر در بیشتر مسابقات یک نوع همسان سازی صورت بگیرد در آن صورت ما بازیکنان هم می‌توانیم خودمان را با شرایط داوران وفق دهیم. البته بهتر است داوران تحت تاثیر مصاحبه‌ها قرار نگیرند و کار خودشان را انجام دهند، هر چند که در تمام دنیا عرف این است که هیچوقت نباید راجع به عملکرد داوران اظهار نظر کرد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: بازی آینده ما با تیم نیروی زمینی است اگر چه آنها سابقه حضور سالیان سال را در لیگ دارند اما واقعا تیم خوبی نیستند زیرا تنها یکسری بازیکنان سرباز در این تیم حضور دارند. سعی می کنیم مثل همیشه در این دیدار هم بهترین نمایش خودمان را داشته باشیم.
 
نیکخواه بهرامی در خصوص اینکه مسابقات لیگ امسال را چگونه می‌بیند، گفت: اینکه تعداد تیم‌های لیگ زیاد است را اتفاق خوبی می‌بینم، اما اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر موضوع را ارزیابی کنیم این است که در طول فصول گذشته همیشه تعداد بازی‌های باکیفیت در لیگ زیاد بود، اما در لیگ امسال چنین چیزی دیده نمی‌شود. ما دلمان می‌خواست با شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان و اکسون مواجه شویم، اما آن را از ما دریغ کرده اند. اکنون هم باید ببینیم در پلی آف باید با کدامیک از این تیم‌ها رو به رو شویم. به هر حال هر چقدر بازیکنان در شرایط سخت رقابت کنند این اتفاق می‌تواند به پیشرفت بیشتر بسکتبال کمک‌کند. البته تا پایان لیگ باید صبر کرد و دید که آیا ستاره جدیدی می‌تواند ظهور کند یا خیر. در تیم‌های سطح معمولی بازیکنان سعی می‌کنند بدون فشار و استرسی بازی عادی خودشان را انجام دهند، اما بر عکس جوانانی که در تیم مهرام حضور دارند تلاششان بر این است تا با تحمل فشار‌ها بتوانند از تجربه بازیکنان نامدار بسکتبال برای رشد و پیشرفت خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما