شناسهٔ خبر: 45105363 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

عکس درزکرده از گلکسی A32 گویای عرضه یک گوشی 5G مقرون به صرفه است

ایتنا - گلکسی A52 و A72 دو تا از پرطرفدارترین اسمارتفون‌های سال گذشته بوده‌اند که به احتمال فراوان به خاطر ترکیبی از قیمت خوب و قابلیت‌هایی همچون 5G بوده است

صاحب‌خبر - 5G، با وجود اثرات شیوع کووید-19، همچنان در کانون توجهات اپراتورهای شبکه و تولیدکنندگان سخت‌افزار است. با این حال، تنها راهی که می‌تواند آنها را از بازگشت سرمایه‌شان مطمئن کند دسترسی تعداد هر چه بیشتری افراد به این شبکه است. اقبال بیشتر مردم به 5G می‌تواند راه را برای عرضه دستگاه‌های ارزان‌قیمت‌تر هموار نماید و با تصاویری که به تازگی در اینترنت منتشر شده به نظر می‌رسد که سامسونگ چنین استراتژی را با عرضه Galaxy A32 در سر دارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، با اینکه سامسونگ هم‌اکنون چند گوشی از سری A که قابلیت 5G داشته باشند در خط تولید خود قرار داده است، و گلکسی A52 و A72 دو تا از پرطرفدارترین اسمارتفون‌های سال گذشته بوده‌اند (که به احتمال فراوان به خاطر ترکیبی از قیمت خوب و قابلیت‌هایی همچون 5G بوده است)، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ این بار می‌خواهد قابلیت 5G را باز هم به رده ارزانقیمت‌تری برساند.

 

وبسایت WinFuture فاش ساخته است که گلکسی A32 از یک چیپ‌ست‌های 5G ارزان‌تر مدیاتک به نام Dimensity 720 استفاده خواهد کرد. دوربین 48MP  آن با سه سنسور دیگر در عقب همراه خواهد شد. در جلو، یک نمایشگر ال‌سی‌دی (و نه اولد) 6.5 اینچی با یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود.
 
علاوه بر این ویژگی‌ها، طراحی گلکسی A32 هم به همان میزان جالب توجه است. طراحی ظاهری برجستگی‌های دوربین بزرگ برای آن یادآور ساختار گوشی Vlevet ال‌جی است. هیچ حفاظتی برای لنز این دوربین‌ها تعبیه نشده ولی حلقه فلزی اطرافشان تا حدودی می‌تواند این هدف را محقق کند.
 
در این گزارش هیچ جزئیاتی درباره قیمت این گوشی ذکر نشده ولی، با توجه به شماره مدل آن قطعا برچسب قیمتی پایینتر از گلکسی A52 خواهد داشت.
 

نظر شما