شناسهٔ خبر: 45103363 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

پیش بینی قیمت دلار فردا 25 دی

طی روزهای اخیر قیمت دلار دچار نوساناتی شد. قیمت دلار به صورت روزانه تغییر میکند و کارشناسان حوزه بازار به پیش بینی قیمت دلار فردا 25 دی روز آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر نوسانات بازار ارز و قیمت دلار موجب تغییراتی در معاملات شده است. قیمت دلار برای کارشناسان حوزه بازار حائز اهمیت است.قیمت دلار به صورت روزانه تغییر میکند و همین امر موجب شد تا  راهبر معاصر به بررسی و پیش بینی قیمت دلار فردا 25 دی بپردازد.

پیش بینی قیمت دلار فردا 25 دی

پیش بینی قیمت دلار فردا 25 دی

امروز اولین قیمت دلار در بازار آزاد ۲۴۹۰۰ و یورو ۳۰هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده بود؛ در صرافی‌ملی هم نرخ فروش دلار در نرخ ۲۴۸۵۰تومان ثابت ماند و یورو با حدود ۷۰تومان کاهش به ۳۰۱۸۰تومان رسید، در سایر صرافی‌ها نیز قیمت فروش دلار در معاملات ابتدای روز ۲۴۸۵۰ و یورو ۳۰هزار تومان اعلام شد.

 

در میانه روز نرخ ارز همچنان در صرافی‌ملی ثابت ماند اما در دیگر صرافی‌ها کاهش یافت و بالعکس روند بازار آزاد صعودی شد؛ به این ترتیب قیمت فروش دلار در صرافی‌ها به ۲۴۷۰۰ و یورو به ۲۹۹۰۰تومان کاهش یافت ولی نرخ دلار آزاد تا ۲۴۹۵۰ و یورو ۳۰۱۵۰تومان بالا رفت.

پیش بینی قیمت دلار فردا 25 دی

امروز حواله درهم نیز در قیمت ۶۹۸۰تومان قرار گرفت که نسبت به دیروز اندکی افزایش یافت و همین موضوع باعث شد تا نرخ ارز در بازار نقدی تحت تاثیر قرار گرفته و گران شود؛ از طرفی حجم تقاضا هم در بازار حواله و هم نقدی بسیار پایین آمده و این عامل تاثیر درهم را تا حدودی خنثی کرده است.


سیگنال‌های کاهشی به بازار ارز

با وجود مقاومت‌هایی که برای ادامه روند کاهشی نرخ ارز وجود دارد و همچنان عده‌ای در صدد افزایش قیمت دلار و فروش ارز‌هایشان با نرخ بالاتر هستند، اما به طور کل جو بازار ارز متاثر از تحولات سیاسی احتمالی در خصوص روابط آینده ایران و آمریکا ریزشی است.

پیش بینی قیمت دلار فردا 25 دی

امروز خبرگزاری رویترز اعلام کرد که جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا قصد دارد شخصی را به عنوان رییس CIA انتخاب کند که به دنبال مذاکره با ایران بوده و با ترور سردار سلیمانی مخالف بوده است؛ انتشار خبر‌های این چنینی که نوید بهبود روابط دو کشور و کاهش تحریم‌ها علیه ایران را می‌دهند باعث شده تا بسیاری از معامله‌گران به فروش ارز‌هایشان روی بیاورند.

 

به گفته یکی از فعالان بازار ارز، درصورت مذاکره دو کشور و کاهش تحریم‌ها و در نتیجه آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران در سایر کشور‌ها، احتمال سقوط دلار تا قیمت ۲۰هزار تومان هم وجود دارد؛ ضمن اینکه روند کاهشی فعلی بازار هم نتیجه جو روانی این موضوع بوده و باعث شده دلار از کانال‌های بالا که طی چند ماه گذشته به آن رسیده بود، فاصله بگیرد.

 

اما برای بازار فردا ۲۴دی ماه پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که اگر درهم به سطح ۷۰۰۰تومان نرسد، دلار در قیمت فعلی باقی خواهد ماند و در صورت افت نرخ درهم، به مراتب روند بازار ارز داخلی هم نزولی خواهد بود.

دلار ۲۵۰تومان ارزان شد

امروز قیمت دلار نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۵۰تومان ارزان و یورو ۵۰تومان گران شد. بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۴۷۰۰تومان کاهش و یورو به ۳۰۲۰۰تومان افزایش یافت.

در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۴۶۰۰ و یورو ۲۹۹۹۵تومان رسید.

نرخ خرید دلار و یورو نیز به ترتیب ۲۴۱۳۲ و ۲۹۴۴۶تومان است.

 

 

نظر شما