شناسهٔ خبر: 45102954 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

لنز ایرانسل میزبان اجرای آنلاین نمایش «زخم مدینه»

ایرانسل به مناسبت دهۀ دوم ایام فاطمیه و فرارسیدن سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، میزبان پخش زندۀ اجراخوانی نمایش «زخم مدینه» در اپلیکیشن لنز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز؛ همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، لنز ایرانسل پخش اجرای نمایش مذهبی «زخم مدینه» را برعهده دارد. این برنامه که شامل پخش زندۀ اجراخوانی نمایش «زخم مدینه» است، در روز جمعه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۹، از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار و به صورت همزمان از وبسایت و اپلیکیشن لنز پخش خواهد شد.

«زخم مدینه» کاری از مؤسسه فرهنگی فدک است که عبدالرضا کیهانی کارگردانی آن را برعهده دارد و مهدی توسلی نویسنده آن است.

اجراخوانی این نمایش نیز توسط هنرمندانی چون جلیل فرجاد، کرامت رودساز، حسین پارسایی، اسدالله بابایی، علیرضا عابدینی، محمد نصرالهی، علی کیهانی و گروه دیگری از هنرمندان انجام می‌شود.

اجراخوانی «زخم مدینه»، برداشتی آزاد از نمایش «روایتی دیگر»، اثر استاد محمد اختیاری است و همچنین موسیقی این نمایش را سعید ذهنی اجرا می‌کند.

اجراخوانی نمایش «زخم مدینه»، به همت بنیاد رودکی در تالار وحدت اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آنلاین از طریق وبسایت و اپلیکیشن لنز ایرانسل، این برنامه را مشاهده کنند. همچنین در پلتفرم «روبیکا» نیز که ایرانسل و همراه‌اول هر یک با ۴۰ درصد سهم، سهامداران اصلی آن هستند؛ به مناسبت دهۀ دوم ایام فاطمیه، امکان پخش زنده برای هیأت‌های مذهبی و بهره‌مندی عزاداران از مراسم‌های سوگواری به‌صورت آنلاین فراهم شده است که از طریق کانال‌های مختلف در روبیکا قابل دسترسی‌اند.

 

منبع: روابط عمومی ایرانسل

 

نظر شما