شناسهٔ خبر: 45101484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

آذرباتری شگفتی ساز هفته بیست‌ویکم شد

صاحب‌خبر -

تیم والیبال آذرباتری ارومیه که در انتهای جدول لیگ برتر مردان قرار دارد با شکست سه بر دو لبنیات هراز آمل صدرنشین هفته بیستم، به عنوان تیم شگفتی ساز هفته بیست‌و یکم این رقابت‌ها معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌ویکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

در سومین مسابقه این هفته و در سالن فدراسیون تیم‌های آذرباتری ارومیه و لبنیات هراز آمل به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان بهروز عطایی سه بر دو مغلوب نماینده ارومیه شدند تا آذرباتری با شکست صدرنشین هفته بیستم، شگفتی ساز این هفته از رقابت‌ها شود.

تیم لبنیات هراز در ست‌های اول و دوم با امتیازهای 24 بر 26 و 27 بر 29 به پیروزی رسید اما در سه ست بعدی در کمال ناباوری با امتیازهای 25 بر 15،  25 بر 23 و 15 بر 7 مغلوب آذرباتری شد تا نماینده ارومیه به دومین برد خود در این رقابت ها دست یابد اما همچنان در انتهای جدول باقی ماند. هزار آمل نیز با 14 برد و 43 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

دیدار دو تیم آذرباتری و لبنیات هراز در مدت زمان دو ساعت و 42 دقیقه انجام شد و محمدرضا درفش کاویان و علی‌اکبر پاکدلان به عنوان داور اول و دوم قضاوت این رقابت را برعهده داشتند. نظارت فنی و داوری بازی هم ازسوی محمد ابراهیم‌زاده و مجید محسنی‌ شوشتری انجام شد.

تیم آذرباتری در ست دوم این مسابقه کارت زرد تاخیر دریافت کرد. جاوید اسماعیل زاده از تیم آذرباتری نیز در ست چهارم این مسابقه از ناحیه مچ پا مصدوم شد.

شهروز همایونفرمنش از تیم هراز آمل با کسب 21 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد و محمدامین حیدری از تیم آذرباتری نیز 20 امتیاز برای تیمش کسب کرد.

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم شهرداری ورامین سه بر صفر شهرداری قزوین را از پیش رو برداشت و بازیکنان این تیم نهمین برد خود را جشن گرفتند.

شاگردان مسعود آرمات در تیم شهرداری قزوین در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 19 و 25 بر 21 مغلوب همنام ورامینی خود شدند تا سیزدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کنند و با پنج برد و 14 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول باقی بمانند.

مهرداد بابایی از تیم شهرداری ورامین با کسب 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود که به مدت 89 دقیقه طول کشید.

داود نافعی و احمد سرمست به عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار برعهده داشتند. اصغر درفش‌کاویان و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی هم به ترتیب ناظر فنی و ناظر داوری این مسابقه بودند.

نظر شما