شناسهٔ خبر: 45097189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با برد نمایندگان یزد و اصفهان

صاحب‌خبر -

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر مردان ایران با پیروزی تیم‌های شهداب یزد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مقابل حریفان خود آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌ویکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته، شهداب یزد و شهرداری گنبد که با درخشش در بازی‌های اخیر، کانون توجهات شدند در سالن فدراسیون به مصاف هم رفتند و شاگردان محمد عمده‌غیاثی در یک بازی پرهیجان و 5 سته، با نتیجه 3 بر 2 مقابل یزدی‌ها به پیروزی رسیدند.

در این رقابت، شاگردان عمده‌غیاثی ست‌های دوم، سوم و پنجم، امتیازهای (25 بر 18)، (26 بر 24) و (15 بر 11) را به سود خود ثبت کردند و شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد هم در ست‌های اول و چهارم امتیازهای (23 بر 25) و (15 بر 25) را کسب کردند تا با این پیروزی، شهداب یزد موقتا از رتبه پنجم به جایگاه چهارم صعود کند.

دیدار دو تیم در مدت زمان 2 ساعت و 34 دقیقه انجام شد و امید فولادی‌وندا و محمد شاهمیری به عنوان داور اول و دوم قضاوت این رقابت را برعهده داشتند. نظارت فنی و داوری بازی هم ازسوی احمد دامغانی‌نژاد و بهرام سلیمانی انجام شد.

ادریس دانشفر از تیم شهرداری گنبد و رضا رضایی از تیم شهداب یزد به صورت مشترک با کسب 15 امتیاز، بهترین بازیکنان این مسابقه بودند.

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 3 بر یک و با ثبت امتیازات (25 بر 18)، (11 بر 25)، (21 بر 25) و (21 بر 25) مقابل خاتم اردکان به پیروزی رسید و موقتا با 15 برد 44 امتیاز به صدر جدول صعود کرد. البته تثبیت صدرنشینی شاگردان رحمان محمدی‌راد در این هفته، به نتیجه بازی لبنیات هراز آمل و آذرباتری ارومیه بستگی دارد.

اصغر میرزایی و مهدی نویدی به عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار که در مدت زمان 2 ساعت و 2 دقیقه انجام شد را برعهده داشتند. امین برق‌لشگری و مسعود یزدان‌پناه هم به ترتیب ناظر فنی و ناظر داوری این مسابقه بودند.

در دیدار دو تیم سپاهان و خاتم، کیاوش حیدری بازیکن شماره چهار نماینده اصفهان با کسب 25 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

نظر شما