شناسهٔ خبر: 45075903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین انتظامی فارس خبر داد

انهدام ۸ باند سرقت در فارس / کشف ۳۵ میلیارد اموال مسروقه

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران جان برکف آگاهی استان فارس، ۸ باند سرقت منهدم و بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شده است.

صاحب‌خبر -

سردار یوسف ملک‌زاده سه‌شنبه ۲۳ دی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، ملک‌زاده افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی و با تلاش های شبانه روزی آنان طی یک هفته گذشته، ۸ باند سرقت شناسایی و طی عملیات های جداگانه، ۴۰ سارق دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه اعضای این باند از مجرمان حرفه ای و دارای سوابق متعدد هستند، افزود: سارقان تا کنون در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۷۳ فقره انواع سرقت، نظیر سرقت منزل، خودرو، درون خودرو، موبایل قاپی و قاپ زنی اعتراف کرده‌اند.

ملک زاده با اشاره به کشفیات پلیس آگاهی در راستای دستگیری اعضای این باندهای سرقت، گفت: اموال مسروقه زیادی شامل خودرو، وسایل درون خودرو، تلفن همراه، طلاجات و ... از اعضای این باند کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی شده اند که اموال مسروقه به آنان تحویل داده شد.

انتهای پیام

نظر شما