شناسهٔ خبر: 45062415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حسرت سرخابی‌ها برای برد چقدر طول کشیده؟

ایرنا

مدت‌هاست که شهرآورد پایتخت در جریان بازی، برنده نداشته است و بازهم این اتفاق در شهرآورد شماره ۹۴ رخ نداد تا دوری سرخپوشان از پیروزی ۴۷۷ روزه و آبی‌پوشان نیز ۱۰۴۷ روزه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، استقلال و پرسپولیس در تنها بازی عقب افتاده هفته هشتم به مصاف هم رفتند که ماحصل این دیدار جذاب و پرافت و اخیر تساوی پرگل ۲ بر ۲ بود.

پرسپولیس در حالی برد را با تساوی عوض کرد که می‌توانست بعد از ۲ تساوی به برتری برسد اما این اتفاق رخ نداد و حسرت آنها به سه دیدار بدون برد در شهرآورد رسید. سرخپوشان آخرین بار در شهرآورد ۹۱ با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیده بودند. از آن مسابقه ۴۷۷ روز می‌گذرد.

در سوی مقابل استقلال هم مدت‌هاست در لیگ برتر نتوانسته از سد رقیب سنتی خود بگذرد. آنها با وجود اینکه در شهرآورد قبلی و در جام حذفی از سد پرسپولیس گذشتند اما در ۶ شهرآورد اخیری که در لیگ به انجام رسیده سه تساوی و سه شکست برایشان به دست آمده و از آخرین پیروزی ۱۰۴۷ روز می‌گذرد. در آن مسابقه استقلال با تک گل وریا غفوری و با هدایت وینفرد شفر به برتری رسید.

بارها شاهد این بودیم که بازی‌های پی در پی پرسپولیس و استقلال برنده نداشته باشد. ۶ تساوی یک بر یک، چهار تساوی صفر بر صفر نمونه‌هایی از این تساوی‌ها هستند اما حالا برای اولین بار این ۲ تیم به نتیجه ۲ بر ۲ اصرار دارند. تا به حال در پنج بازی این ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ در تاریخ تقابل‌هایشان رسیده‌اند.

نظر شما