شناسهٔ خبر: 45057518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به نظرم غلامی باید اخراج می‌شد

گل محمدی: رسول پناه به ریش ما می‌خندد

سرمربی پرسپولیس در مصاحبه حضوری بعد از اتمام بازی دوباره از مدیریت پرسپولیس گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، گل محمدی در توضیح جریان بازی گفت: یک گل زودهنگام خوردیم و کنترل بازی بعد از دریافت گل دستمان بود، نیمه دوم توانستیم جبران کنیم و جلو بیفتیم. اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و می‌توانستیم در شش قدم هم گل بزنیم و خیلی عجیب بود.

 

او درباره شایستگی تیمش برای پیروزی هم گفت : از لحاظ فوتبالی و ایجاد موقعیت حقمان واقعا برد بود و می‌توانستیم بازی را حتی با اختلاف یک گل ببریم. اما در وقت اضافه نتوانستیم تمرکز داشته باشیم و قایدی هم یک بازیکن تاثیرگذار و تعیین کننده است که توانست از این موقعیت بهره ببرد.

 

وقتی گزارشگر شبکه سه از یحیی درباره ماجراهای مدیریتی پرسپولیس پرسید او گفت: اتفاقاتی که قبل از فینال آسیا رخ داد، برنامه ریزی شده بود تا پرسپولیس را ضعیف کنند. صحبت های من در لفافه نیست و بازیکنانی را به راحتی از دست دادیم و اراده ای برای حفظ آن ها نبود. مدیرعامل آقای رسول پناه و هیئت مدیره بازیکنان را یکی یکی از دست دادند و توجیهشان این بود که رفتن بازیکنان مشکلی نیست، یک حرف مسخره. الان هم آقای رسول پناه رئیس هیئت مدیره است و به ریش ما می‌خندد.

 

و موضوع داوری. گل محمدی درباره قضاوت کرمانشاهی گفت : آن لحظه که غلامی فوروارد ما را گرفت باید اخراج می‌شد، این نظر من است و کارشناسان باید نظر دهند اما به جز آن مشکلی وجود نداشت.

 

نظر شما