شناسهٔ خبر: 45057442 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

"پادزهر" جمشید هاشم‌پور از شبکه آی‌فیلم و مجردها از شبکه پنج پخش می‌شود

تلویزیون با نوستالژی جمشید هاشم‌پور به استقبال آخر هفته می‌رود، فصل جدید "هزار راه نرفته" به شبکه دو و "مجردها" به شبکه پنج می‌رسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون، خبرهایی همچون "پادزهر" جمشید هاشم‌پور در شبکه آی‌فیلم، سند تفاهم‌نامه مرکز پویانمایی صبا، ساخت فصل جدید برنامه "هزار راه نرفته" شبکه دو، شروع پخش سریال ژاپنی از شبکه تماشا، فیلم "مجردها" روی آنتن شبکه پنج، انتصابات جدید معاونت فضای‌ مجازی صداوسیما و "هفت دقیقه تا پاییز" فیلمی که رادیو پخش می‌کند به همراه جزئیات در ادامه آمده است:

«پادزهر» با بازی جمشید هاشم‌پور برای آی‌فیلمی‌ها

شبکه آی‌فیلم این هفته پنجشنبه 25 دی، فیلم سینمایی «پادزهر» را برای آی‌فیلمی‌ها در داخل کشور نمایش می‌دهد.

«پادزهر» اولین اثر بهرام کاظمی به‌عنوان کارگردان است که در سال 1372 با همکاری سیروس الوند به‌عنوان نویسنده آن را ساخته است.

محمد صالح علا، نادیا دلدارگلچین، اسماعیل داورفر و محسن زهتاب دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند.

خلاصه داستان این فیلم از این قرار است: جلال از همسرش جدا می‌شود و با همکاری کلاهبرداری به سرقت از خانه مسکونی اقدام می‌کند. جلال از روی تصادف متوجه گفت‌وگوی یک گروه خرابکار دربارهٔ توطئه بمب‌گذاری می‌شود و موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد. اما مأموران به جلال بدگمان می‌شوند و...

«پادزهر» پنجشنبه شب رأس ساعت 22 راهی آنتن پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های 6 صبح و 14 روز جمعه خواهد بود.

تفاهم‌نامه پویانمایی صبا با قوه قضائیه

سند تفاهم‌نامه تعامل و همکاری در تولیدات رسانه‌ای میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و مرکز پویانمایی صبا امضاء شد.

در این مراسم محمدرحیم لیوانی رئیس این مرکز و علی‌محمد زنگانه مدیرکل امور زنان و خانواده و مسئول حوزه پیشگیری‌های فرهنگی اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه متعهد شدند تا برای آموزش و اطلاع‌رسانی مؤثر در جامعه، محتوای پیشگیرانه را در قالب پویانمایی تولید کنند.

بخش‌هایی از پویانمایی "مهارت‌های زندگی" به عنوان نمونه موفق آثار پویانمایی تولید شده در این زمینه نمایش داده شد و در مورد ویژگی‌های آن و چگونگی امتداد آثاری از این دست بحث و بررسی شد.

ساخت فصل جدید برنامه «هزار راه نرفته»

تحقیق و پژوهش فصل جدید برنامه «هزار راه نرفته» در مراحل پایانی قرار گرفت و ساخت دکور آغاز شد.

ناهید سادات‌شریفی تهیه‌کننده «هزار راه نرفته» ضمن اعلام این خبر، بیان کرد: ساخت دکور این برنامه نیز آغاز شده و در حال انتخاب مهمانان هستیم تا به امید خدا ضبط برنامه را با حضور خانواده‌های موفق شروع کنیم.

فصل جدید «هزار راه نرفته» در 100 قسمت 35 دقیقه‌ای و 20 قسمت 50 دقیقه‌ای در گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی ناهید سادات شریفی و کارگردانی علیرضا برزگر دانایی در حال تولید است.

«مزرعه آفتابگردان» محمدعلی کشاورز در آی‌فیلم 2

شبکه آی‌فیلم مجموعه پربیننده «مزرعه آفتابگردان» را با بازی زنده‌یاد محمدعلی کشاورز برای طرفدارانش در کشورهای فارسی‌زبان پخش می‌کند.

مجموعه تلویزیونی «مزرعه آفتابگردان»، محصول سال 1382، از سه‌شنبه 23 دی‌ماه روی آنتن کانال آی‌فیلم 2 می‌رود.

این سریال به کارگردانی فریدون حسن‌پور و نویسندگی مهران کاشانی اولین‌ بار در سال 1382 از شبکه یک سیما پخش شد و توانست نظر مخاطبان به‌خصوص نوجوانان را به خودش جلب کند.

محمدعلی کشاورز، کیهان ملکی (آقای عنایت)، فاطمه صادقی، مهدی فتحی، جواد زیتونی، امیر قربانی، مهران رجبی، افشین آقایی و مونا فرجاد در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این سریال قرار است هر روز به‌جز پنجشنبه‌ها ساعت 15 به‌وقت تهران، 16 به‌وقت کابل و 16:30 به‌وقت دوشنبه تاجیکستان روی آنتن برود. بازپخش آن نیز در سه نوبت به فاصله 6 ساعت قابل پیگیری است.

پخش سریال «نوش جان» از شبکه تماشا

سریال ژاپنی جدید و جذاب «نوش جان» Gochisosan برای نخستین بار در سیما از سه‌شنبه  23 دی‌ماه ساعت 19 از این شبکه پخش شده و جایگزین سریال «پاستا» خواهد شد.

سریال تلویزیونی «نوش جان» به کارگردانی مشترک تاکافومی کیمورا، تتسویا واتانابه و یوشیهارو ساساکی محصول 2013 ژاپن در ژانر درام است و داستان زنی به نام «میکو» را روایت می‌کند که سعی دارد در بین زنان ژاپنی سرآمد باشد. میکو (نقش اول زن) دختر پدر و مادری است که رستورانی در توکیو را اداره می‌کنند. او ازدواج می‌کند، به همراه همسرش به اوزاکا نقل مکان و اختلافات فرهنگی بین توکیو و اوزاکا را تجربه می‌کند...

در این سریال آنه واتانابه، ماساهیرو هیگاشیده، نائومی زایزن، تایزو هارادا، کازوکو یوشیوکی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «نوش جان» به مدیریت دوبلاژ رزیتا یاراحمدی و حضور گویندگانی همچون غلامرضا مهرزادیان، افشین زی نوری، منوچهر زنده‌دل، امیرمحمد صمصامی، حسین بیگی، فاطمه نیرومند، شراره حضرتی، معصومه آقاجانی، مهسا عرفانی و.. در واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما دوبله شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این سریال را در ساعات 1 بامداد، 7 صبح و 13 روز بعد از شبکه تماشا مشاهده کنند.

«مجردها» به شبکه پنج می‌آیند

فیلم سینمایی «مجردها» به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی یدالله شهیدی سه‌شنبه 23 دی‌ماه بعد از خبر ساعت 24 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این اثر طنز به نویسندگی فرهاد توحیدی محصول سال 1383 است و محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، مجید صالحی، الناز شاکردوست، آتیلا پسیانی و منوچهر آذری در آن به ایفای نقش پرداختند.

در «مجردها» سه جوان برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می‌گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بروند اما با دزدیده شدن پول‌هایشان، در مسیر دیگری قرار می‌گیرند.

پخش «هفت دقیقه تا پاییز» از رادیو فیلم

فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» به کارگردانی علیرضا امینی از برنامه «رادیو فیلم» در رادیو نمایش روی آنتن می‌رود که داستان آن در مورد مردی است که با خانواده‌اش برای سفر کاری همسرش به شمال می‌روند و در راه تصادف می‌کنند. در این سانحه دخترش سارا فوت می‌کند.

فرشاد آذرنیا تهیه‌کنندگی و سردبیری، ملیحه شبانیان گویندگی و تنظیم رادیویی و علی حاجی‌نوروزی صدابرداری این برنامه را برعهده دارند.

هدیه تهرانی، محسن تنابنده، حامد بهداد، خاطره اسدی، بهشاد شریفیان، مریم سلطانی بازیگران این فیلم‌اند و محسن تنابنده نویسندگی و علیرضا امینی کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است.

«هفت دقیقه تا پاییز» روز جمعه 26 دی ساعت 9 صبح از رادیو نمایش روی موج اف.ام، ردیف 107.5 پخش می‌شود.

انتصاب‌های جدید در معاونت فضای‌مجازی صداوسیما

غلامرضا نوری معاون فضای مجازی رسانه ملی طی حکمی بنا به پیشنهاد مدیرکل تأمین و تولید تلویزیون تعاملی، حجت‌الاسلام علیرضا رستگاران را به سمت مدیر سرویس‌های خطی این اداره‌کل منصوب کرد.

معاون فضای مجازی رسانه ملی در حکم دیگری سید مهدی مؤیدی را نیز به سمت مدیر تأمین و تولید برنامه اداره‌کل تأمین و تولید تلویزیون تعاملی منصوب کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما