شناسهٔ خبر: 45025018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ناگلزمان: ارلینگ هالند از این هم بهتر خواهد شد

ارلینگ هالند در پیروزی دورتموند برابر لایپزیش، با زدن دو گل، تعداد گل های خود در بوندسلیگا را به 25 گل رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند شب گذشته دو گل از سه گل دورتموند برابر لایپزیش را به ثمر رساند تا در پایان دورتموند با نتیجه 3-1 پیروز از زمین خارج شود.

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، با وجود دریافت دو گل از هالند، پس از پایان مسابقه ستاره دورتموند را تشویق کرد که حتی از این هم بهتر شود.

هالند در بازی دیشب دو گل به ثمر رساند و در دیگر گل تیمش که توسط جیدون سانچو وارد دروازه لایپزیش شد نیز نقش داشت تا تیم ناگلزمان با شکست 3-1 برابر دورتموند، شانس گرفتن صدر جدول از بایرن مونیخ را از دست بدهد.

 

این دو گل آمار گلزنی ارلینگ هالند را به 25 گل در 25 بازی رساند که از این تعداد هالند تنها در 20 بازی از ابتدا در زمین حضور داشته است. او همچنین توانسته 34.3  درصد از موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کند.

 

این ستاره نروژی در لیست خرید ناگلزمان برای لایپزیش نیز قرار داشت، اما هالند ترجیح داد که از سالزبورگ به دورتموند برود. ناگلزمان معتقد است که نمایش اخیر این بازیکن، به خوبی نشان می دهد که چرا به دنبال به خدمت گرفتن او بود

 

ناگلزمان گفت: "می توانستیم در برابر ارلینگ دفاع کنیم، اما نه وقتی بازیکنان اطراف او در موقعیت یک به چهار اینهمه فضا دارند.

البته او یک مهاجم استثنایی است. به همین دلیل بود که ما هم او را می‌خواستیم. اما دورتموند او را گرفت.

فکر می کنم او 25 گل در 25 بازی در بوندسلیگا به ثمر رسانده. این واقعا فوق‌العاده است. آماری باورنکردنی است."

 

 

ناگلزمان درباره دو گلی که ارلینگ هالند برابر لایپزیش به ثمر رساند نیز افزود: "این اولین باری نیست که او به ما گل می زند. او بسیار جوان است و کیفیت فوق‌العاده ای دارد.

به نظرم نمی‌توانم مثل مربیان خودش راجع به عملکرد او نظر بدهم، اما مطمئنم که او توانایی پیشرفت را دارد. هالند بهتر از این هم خواهد شد و لیگ حسابی از بودن او لذت خواهد برد. البته تیم های مقابل نه!"

نظر شما