شناسهٔ خبر: 45022886 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

علی کریمی؛ غریبه‌ای در میان خودی‌ها | حمایت تنها ۳ بازیکن ملی‌پوش از ریاست جادوگر

با نزدیک شدن به انتخابات باید دید روند حمایت از علی کریمی از سوی بازیکنان ملی‌پوش تغییر خواهد کرد یا آنها ترجیح می دهند وارد بازی انتخابات نشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که دیروز علی کریمی به عنوان نامزد ریاست فدراسیون فوتبال رسما برای حضور در انتخبات ثبت نام کرد و مهدی مهدوی کیا را هم به عنوان نایب رییس خود معرفی کرد اما تا این لحظه حمایت آنچنانی از سوی بازیکنان تیم ملی از علی کریمی نشده است.

در میان بازیکنان تیم ملی تنها سه بازیکن با انتشار استوری از  علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال حمایت کرده اند.

 مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد  ۳لژیونر فوتبال ایران با انتشار سه استوری از ریاست علی کریمی حمایت کردند. بازیکنانی که به نوعی از حضورشان در لیست تیم ملی مطمئن هستند  تلاش کرده‌اند تا مرزبندی خود را در انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص کنند.

سه لژیونر شاغل در فوتبال اروپا با انتشار این متن به استقبال کاندیداتوری علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا رفته‌اند

«همیشه آرزو داشتیم مدیریت فوتبال در اختیار فوتبالی ها باشد. حالا که بزرگان فوتبال ایران برای ایجاد تحول در این رشته ورزشی و برای سربلندی کشور عزیزمان به میدان آمده اند حمایت خودمان را از علی کریمی و مهدوی کیا اعلام می‌کنیم»

با نزدیک شدن به انتخابات باید دید روند حمایت از علی کریمی از سوی بازیکنان ملی‌پوش تغییر خواهد کرد یا آنها ترجیح می‌دهند وارد بازی انتخابات نشوند.

انتخاباتی که در یک سوی آن بهاروند و مصطفی آجرلو قرار دارند و  در این سو علی کریمی است که فعلا فقط حمایت فوتبالی‌های نه چندان تاثیرگذار در انتخابات را پشت سر خود می‌بیند!

نظر شما