شناسهٔ خبر: 45012781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

استاندار زنجان:

برق هیچ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان نباید قطع شود

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم مدیریت مصرف انرژی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: نباید برق هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان قطع شود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر شنبه در جلسه راهکارهای مدیریت مصرف انرژی استان در محل استانداری زنجان، بر لزوم فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی در استان تاکید کرد و گفت: باید این مهم مورد توجه قرار گیرد. 

وی اظهار کرد: دولت در حوزه برق و گاز تسهیلات خوبی را ارائه می دهد و بهای برق و گاز کسانی که کم مصرف هستند، مورد بخشودگی قرار می گیرد. 

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان جزو استان های سردسیر است، گفت: با وجود این شرایط درصدی که در مدیریت مصرف انرژی برای این استان در نظر گرفته شده قابل تحقق است و زنجانی ها در مدیریت مصرف برق همکاری خوبی دارند. 

حقیقی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید به مدیریت مصرف انرژی در استان بیشتر توجه شود. 

وی با بیان اینکه اگر مصرف انرژی مدیریت نشود مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت، ابراز کرد: ما برای مدیریت انرژی چند کار را باید در دستور کار داشته قرار دهیم. 

استاندار زنجان با بیان اینکه قطع برق بدون اطلاع قبلی واحدهای تولیدی را با مشکلاتی مواجه می کند، گفت: برخی از واحدها در صورت قطع برق چند روز طول می کشد تا دوباره به چرخه بازگردند و باید همکاری لازم با آنها مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی هم در مصرف برق مدیریت لازم را داشته باشند، یادآور شد: نباید برق هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان قطع شود. 

وی بر لزوم دسته بندی واحدهای تولیدی جهت قطع برق احتمالی تاکید کرد و گفت: همزمان با مدیریت مصرف انرژی در این واحدها، دستگاههای اداری و اجرایی نیز باید ضوابط و قانون در این خصوص را رعایت کنند. 

نظر شما