شناسهٔ خبر: 44877991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۳۹۰۰ مرگ قطعی ناشی از کرونا در اصفهان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مرگ قطعی سه هزار و ۹۰۰ نفر از شهروندان استان اصفهان به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان: کمال حیدری در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به کاهش چشمگیر مرگ و میر و ابتلا به بیماری کرونا در استان اصفهان اظهار کرد: این شرایط را مدیون همکاری مردم و برنامه‌ریزی هوشمندان مسئولان هستیم.

وی افزود: حدود هفت هزار نفر در استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون با عنوان بیماران مشکوک به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که تاکنون مرگ ۳۹۰۰ نفر از آنها قطعی ابتلا به کرونا بوده است.

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با تاکید بر لزوم نصب سامانه ماسک در همه ادارات استان اصفهان اضافه کرد: تاکنون دو هزار و ۳۰۰ نفر و مرکز برای نصب این سامانه اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: با نصب این سامانه از ورود بیماران مبتلا به کرونا به ادارات و مراکز جمعیتی ممانعت خواهد شد چرا که در این سامانه اطلاعات کلی از این افراد در دسترس است.

حیدری با اشاره به غربالگری حدود ۸۵۰ هزار خانوار اصفهانی در قالب طرح «حافظان سلامت محلات» گفت: در این طرح ۶۰ هزار بسته معیشتی نیز برای نیازمندان تهیه و توزیع شد.

48

نظر شما