شناسهٔ خبر: 44858289 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تظاهرات گسترده علیه تروریست‌ها در شهر ادلب

تسنیم

منابع سوری از تظاهرات گسترده علیه تروریستها در شهر اشغالی ادلب در شمال غرب سوریه خبر دادند و اینکه تروریست‌ها به سوی معترضان تیراندازی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از النشره، منابع وابسته به مخالفان سوری از تظاهرات گسترده ساکنان ادلب  علیه تروریست‌ها در این شهر خبر دادند.

این منابع بیان کردند: خانواده‌های دو جوان که در دو ماه قبل درشهر ادلب به دست تروریست‌های هیئت تحریر الشام(جبهه النصره) کشته شده‌اند به همراه ساکنان ادلب که از ظلم و ستم تروریست‌ها به تنگ آمده‌اند، دست به تظاهرات علیه تروریست‌ها زده و خواستار اعدام قاتلان شدند.

منابع سوری اعلام کردند: تروریست‌های جبهه النصره از صبح امروز در ادلب مستقر شدند و هنگام تجمع اعتراضی ساکنان ادلب و خانواده‌های کشته شدگان به دست تروریست‌های جبهه النصره در «میدان ساعت» شهر ادلب، با تیراندازی هوایی اقدام به پراکندن آنها کردند. درگیری‌هایی میان معترضان و تروریست‌ها رخ داده است.

بازداشت ۲۰ نفر به دست نیروهای وابسته به آمریکا در حومه دیرالزور

منابع سوری از بازداشت ۲۰ نفر از سوی نیروهای قسد مورد حمایت آمریکا در حومه دیرالزور خبر دادند و اعلام کردند: نیروهای قسد با حمله به منازلی در روستای «ابوالنیتل» در حومه شمالی دیرالزور در بامداد امروز ۱۸ نفر از جمله ۳ پیرمرد را با خود بردند. دلایل این اقدام نیروهای وابسته به آمریکا مشخص نشده است. نیروهای مورد حمایت آمریکا اقدام به شکستن درب منازل و تخریب اثاثیه منازلی کردند که آن را هدف حملات خود قرار داده بودند. همچچنین این نیروها سه نفر را در روستای «ابریهه» در حومه شرقی دیرالزور به دلایل نامعلوم بازداشت کردند.

عملیات ارتش سوریه با حمایت هوایی روسیه در صحرای دیرالزور

منابع سوری از عملیات ارتش سوریه و متحدانش علیه داعش در صحرای دیرالزور با حمایت جنگنده‌های روسی خبر دادند و اعلام کردند که جنگنده‌های روسی ضربات مهلکی به مواضع داعش در منطقه وارد کردند.

این عملیات پس از تحرکات اخیر داعش و حمله آنها به غیرنظامیان سوری رخ می‌دهد.

حملات موشکی و راکتی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در «سهل الغاب» و «جبل الزاویه»

منابع سوری از حملات راکتی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در «الزیاره» و «السرمانیه» در «سهل الغاب» در شمال غرب حماه و نیز مناطق «الفطیره»، «سفوهن» و «کنصفره» در «جبل الزاویه» در حومه جنوبی ادلب خبر دادند.

بازداشت سه نفر در شمال غرب حلب از سوی شبه نظامیان وابسته به آنکارا

منابع سوری از بازداشت سه نفر که در میان آنها یک زن و کودکش به چشم می‌خورد به دست گروه موسوم به «الجبهه الشامیه» وابسته به ترکیه در ناحیه «معبطلی» در حومه «عفرین» در شمال غرب حلب خبر دادند و اعلام کردند که همسر این زن قبلا از سوی گروه‌های مسلح وابسته به ترکیه چند روز قبل بازداشت شده است.

نظر شما