شناسهٔ خبر: 44858106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکی | لینک خبر

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل با سرپرست فدراسیون اسکی

صاحب‌خبر - مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل با سرپرست فدراسیون اسکی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل همراه با فاطمه محمدپور رئیس هیات اسکی این استان با سرپرست فدراسیون اسکی دیدار و گفت‌گو کرد.

آخرین شرایط پیست‌های اسکی استان اردبیل و روند توسعه این پیست‌ها و همچنین وضعیت ورزشکاران استان از جمله موارد مورد بحث در این نشست بود.

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به روند توسعه زیرساخت‌های ورزش اسکی در این استان اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های جدی و حضور بخش خصوصی روند توسعه پیست‌های اسکی در استان اردبیل در حال پیگیری است و در طی سال‌های آینده اردبیل یکی از قطب‌های اصلی ورزش اسکی در کشور خواهد شد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در پیست‌های اسکی استان اردبیل صورت گرفته و زیرساخت‌های این پیست‌ها در حال توسعه است و انشالله این روند با همکاری فدراسیون اسکی سرعت بیشتر خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه به نگاه ویژه نسبت به توسعه همگانی و قهرمانی اسکی در این استان اشاره کرد و گفت: با توسعه زیرساخت‌های اسکی قادر خواهیم بود هرچه بیشتر حوزه همگانی و قهرمانی را گسترش دهیم. در حال حاضر نیز با تلاش‌های هیات‌ اسکی استان نیز اتفاقات خوبی در بخش استعدادیابی رخ داده و البته در بخش قهرمانی نیز شاهد کسب سکوهایی توسط اسکی‌بازان استان هستیم.

فاطمه محمدپور رئیس هیات اسکی استان اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: هم در بخش اسکی روی برف و هم در بخش اسکی روی چمن در حال استعدادیابی و شناسایی اسکی‌بازان مستعد هستیم و برنامه‌هایی را برای توسعه رول اسکی نیز داریم.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون اسکی به استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک استان اردبیل جزو قطب‌های اصلی اسکی در کشور خواهد شد. همچنین به دنبال تاسیس یک پایگاه قهرمانی در استان هستیم تا میزبان ورزشکاران دیگر استان‌ها باشیم.

کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی نیز در این نشست اظهار کرد: فعالیت‌های استان اردبیل در توسعه ورزش اسکی بسیار ارزشمند است و با شناختی که از آقای انوشیروانی دارم بی‌شک شاهد توسعه روز افزون اسکی در این استان خواهیم بود.

وی افزود: توسعه ورزش اسکی وابسته به توسعه زیرساخت‌های پیست‌های اسکی است و با توجه به نگاه‌ ویژه مدیریت ورزش در استان به ورزش اسکی بدون تردید اتفاقات بسیار خوبی را در استان اردبیل شاهد هستیم.

سرپرست فدراسیون اسکی به سوابق ورزش انوشیروانی اشاره کرد و گفت: سجاد انوشیروانی از افتخارات ورزش ایران و جهان است و به خوبی با فضای ورزش آشناست و همین امر هم سبب شده تا با دغدغه‌های ورزشکاران آشنا باشد. نگاه ویژه ایشان به ورزش اسکی قابل تقدیر است و قطعا در آینده نزدیک اسکی در استان اردبیل جزو رشته‌های ورزش برتر خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما