شناسهٔ خبر: 44842835 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکیت | لینک خبر

گفتگو با محمد جعفر ارضرومی رییس هیأت اسکیت استان آذربایجان شرقی

صاحب‌خبر -

ارضرومی کارشناس ارشد مهندسی صنایع، فعالیت ورزشی خود را از سال ۷۴ با پایه ریزی باشگاه پتروشیمی تبریز در رشته های مختلف از جمله اسکیت آغاز و کسب عنوان قهرمانی در رشته اسکیت سرعت در سال ۸۶ از افتخارات ایشان است.
از سال ۹۲ تا کنون به عنوان رییس و نفر اول هیأت اسکیت در استان آذربایجان شرقی فعالیت می نماید.

ارضرومی در خصوص وضعیت اسکیت در استان گفت:
ما در استان آذربایجان شرقی تا کنون، میزبان اکثر اردوهای تیم ملی بودیم و سالانه لیگ اسکیت را در شش رشته برگزار می کردیم که متأسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا، در سال جاری امکان برگزاری این رویدادها را نداشتیم.

وی افزود: با توجه به پتانسیل بالای اسکیت در استان و دارا بودن ورزشکاران مستعد می توان گفت،آذربایجان شرقی پشتوانه خوبی برای تیم ملی کشور خواهد بود.

ارضرومی در خصوص سخت افزارهای اسکیت در استان گفت: امیدوارم مسئولان، سخت افزارهای لازم که مورد نیاز اسکیت است را فراهم کنند تا شاهد موفقیت های روز افزون در استان باشیم.

رییس هیأت اسکیت آذربایجان شرقی در خصوص اسکیت در کشور اظهار کرد:
خوشبختانه در سال های اخیرپله های ترقی را پیمودیم و همانطور که اطلاع دارید در سال ۹۶ توانستیم در رشته اسکیت هاکی مقام قهرمانی آسیا را کسب نماییم و همچنین سالانه بر این افتخارات افزوده می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اختصاص بودجه های محدود از سوی وزارت ورزش به فدراسیون و شرایط موجود، فعالیت های اسکیت در کشور عالی است و انشاالله با همکاری دوستان و همبستگی بیشتر به پیشرفت اسکیت کمک نماییم.

نظر شما