شناسهٔ خبر: 44780722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکیت | لینک خبر

گپ و گفتی با بهروز آدینانی رییس هیأت اسکیت استان خراسان جنوبی

صاحب‌خبر -

آدینانی کارشناس ارشد حسابداری، سال ها مسئول امور ورزش جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی و سابقه فغالیت در هیأت کاراته استان را در کارنامه ورزشی خود دارد.
از سال ۹۶ به عنوان دبیر هیأت اسکیت استان شروع به فعالیت کرد و در شهریور ۹۹ به عنوان رییس هیأت استان، سکان دار اسکیت خراسان جنوبی شد.
آدینانی در خصوص اوضاع و احوال اسکیت در استان و کشور گفت:
استان خراسان جنوبی در رشته های فری استایل، رولبال و اسکیت سرعت فعالیت دارد که ورزشکاران استان در لیگ، مسابقات کشوری و مارشال کاپ دارای عنوان هستند.
وی در مورد زیر ساخت های استان به اختصاص ۳ زمین در بیرجند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد.
وی افزود: که در ماه های گذشته با پیگیری توانستیم پیست اسکیت خیابان یاسمن را تجهیز کنیم و حصارکشی و آسفالت آن انجام شده که در تلاشیم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
۲ زمین دیگر هیأت هم، در فاز دوم پروژه های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد که پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد تا بتوانیم این دو زمین هم به بهره برداری و اتمام برسد.
وی ادامه داد: در شهرستان قاین هم، زمینی به هیأت اسکیت اختصاص داده شده است که با حمایت های شهرداری و مسئولین اداره راه و ترابری شهرستان، زیر سازی و آسفالت آن را به صورت رایگان تا ابتدای سال ۱۴۰۰ انجام خواهیم داد.
آدینانی به تعداد شهرستان های فعال در سطح استان هم اشاره کرد و گفت: ۶ شهرستان در استان فعال هستند و پیگیر فعال شدن دو شهرستان نهبندان وسربیشه نیز هستیم.
رییس هیأت اسکیت خراسان جنوبی در خصوص اسکیت در کشور هم گفت:
از زمان حضور جناب محمدرضایی تحولات بسیار خوبی در اسکیت صورت گرفت. از جمله این تحولات بهره برداری ساختمان اداری فدراسیون بود که با تلاش ها و پیگیری های ایشان ساخت این ساختمان به اتمام رسید و در اختیار فدراسیون قرار گرفت و باعث مسرت و شادی جامعه اسکیت شد.
وی ادامه داد: پیست آزادی از دیگر اقدامات مهم بود که با همت فدراسیون اماده شد که در حال حاضر کلیه ورزشکاران ملی می توانند از این پتانسیل استفاده کنند و تمرینات خود را جهت حفظ آمادگی ادامه دهند.
آدینانی به کسب مقام های بسیار آسیایی و جهانی نیز از زمان حضور محمدرضایی اشاره کرد.
وی در پایان گفت: امیدوارم تا بتوانیم در استان ها با معرفی ورزشکاران مستعد به تیم های ملی، شاهد درخشش بیشتر ملی پوشان در کسب عناوین بین المللی باشیم و جامعه را بیشتربا این رشته مفرح آشنا کنیم .

نظر شما