شناسهٔ خبر: 44762381 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امکان ایجاد اشتغال وسیع با تولید تخته وایت برد و وایت برد شیشه ای

مشاغل مختلف در ایجاد اشتغال سهم بسزایی دارند و افراد جامعه می توانند با ایجاد شغل های جدید افراد جامعه را دارای شغل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بردایران، معمولاً تولید یک کالا یک پروسه طولانی خواهد داشت و نیاز به مواد اولیه و افرادی برای تولید و بسته بندی دارد. نیاز یک تولیدکننده برای تولید کردن محصول، ناخودآگاه این روند را به یک هرم تبدیل خواهد کرد، یعنی محصول مورد نظر سرشاخه و موارد تولیدی آن زیر شاخه های آن خواهد بود. تخته وایت برد یکی از محصولاتی است که باعث اشتغال زایی می‌شود.

تولید این محصول از تولید مواد اولیه و سرهم کردن آنها تشکیل می شود . شما برای تولید یک وایت برد و یا یک وایت برد شیشه ای و رساندن آن به رقابت قیمت وایت برد نیاز به نیروی کاری و مواد اولیه خواهید داشت.

به طور مثال به بررسی مواد اولیه تشکیل دهنده یک تخته وایت برد و وایت برد شیشه ای می پردازیم و اینکه چگونه تولید وایت برد باعث ایجاد مشاغلی در این رشته کاری می شود . وایت برد از چه موادی تشکیل شده است و چه مشاغلی را می توان به آن مرتبط دانست؟

ما برای تولید یک وایت برد معمولی نیاز به یک ورقه فلزی داریم که ساختمان اصلی این محصول را تشکیل می‌دهد، و یا برای تولید یک وایت برد شیشه ای به مواد اولیه اصلی یعنی شیشه سکوریت نیاز هست یعنی ما برای تهیه اصلی ترین قطعه تخته وایت برد نیاز به تهیه یک ورق فلزی داریم، این قطعه را می‌توان از تولید کننده ورق های فلزی که خود یکی از مشاغل سر شاخه می باشد تهیه کرد، افراد زیادی برای تولید ورق های فلزی مشغول به کار هستند که همگی در کارخانه ذوب آهن فلزات به تولید این محصول بسیار کاربردی که در میزان قیمت وایت برد هم بسیار نقش کلیدی را ایفا کرده و در اشکال مختلف تولید می شود، هستند.

ورق فلزی که در تخته وایت برد به کار می رود باید با یک لایه از رنگ یا یک روکش مخصوص پوشانده شود که همین پوشش ها نیز یک پروسه تولید دارد که در آن افراد زیادی مشغول به کار هستند.

 برای محافظت از ورق فلزی و جلوگیری از خمیدگی و آسیب های ناشی از ضربه یک ورق چوبی یا ام دی اف در نظر گرفته شده که آن نیز در بالا رفتم قیمت وایت برد نقش مهمی دارد، برای تهیه یک ورق ام دی اف باید به یک کارخانه تولید این محصول مراجعه شود.

در این کارخانه و برای تولید ورقهای مرغوب ام دی اف افراد زیادی در بخش های مختلف مشغول به کار هستند، هر فرد در هر بخش از کارخانه باید وظیفه خود را به صورت کامل و بدون هیچ ایرادی انجام دهد تا یک ورق ام دی اف مرغوب تولید شود و این کیفیت نقش مهمی را در ساخت یک تخته وایت برد مناسب و با کیفیت ایفا خواهد کرد که در تولید وایت برد شیشه ای از هیچ نوع ام دی افی استفاده نمی‌شود.

یکی دیگر از قطعات مورد نیاز برای تولید وایت برد نوار دور آن است که وظیفه نگه داشتن و فیکس کردن ورق فلزی و ورق محافظ پشت آن را دارد که در تولید وایت برد شیشه ای این بخش نیز حذف می‌شود.

این قطعه بسته به نوع طراحی و استفاده انواع مختلفی را دارد و در مدلهای چوبی و آلومینیومی عرضه می شود و برای تهیه آنها نیز باید به کارخانه تولید کننده این قطعات مراجعه کرد.

ضربه گیرهای چهارگوشه ی وایت برد نیز نقش مهمی را در زیبایی و نگهداری کل تخته وایت برد ایفا می کند که معمو از جنس پلاستیک ساخته می شود دلیل آن هم همان تناسبی است که تولید کننده برای قیمت وایت برد لحاظ میکند.

ساخت این قطعه نیاز به مشاغل مختلفی دارد، از جمله مشاغل قالب سازی است. قالب اصلی تولید این محصول در یک کارگاه قالب سازی تولید می شود، مواد اولیه ساخت ضربه گیرها درون قالب ریخته شده و به وسیله دستگاه پرس به شکل نهایی خود تبدیل می شود.

قطعات آخری که تخته وایت برد را کامل می کند، قلاب هایی است که در پشت وایت برد و در قسمت بالایی نصب می شود که وظیفه نگهداری و نصب روی دیوار را ایفا می کنند.

این قطعات معمولاً از جنس آهن با روکش می باشد که هم در مقابل فشار و هم در مقابل زنگ زدگی مقاوم هستند و در بخش تولید وایت برد شیشه ای فلنچ ها جایگزین این قلاب ها می شوند برای تهیه آنها نیز یک کارگاه تولیدکننده با افراد مشغول در آن وجود دارد.

همانطور که گفته شد و در متن بالا مشاهده کردید، افراد زیادی مشغول به کار هستند تا قطعات اولیه این محصول ساده را تولید کنند تا به دست تولید کننده تخته وایت برد برسانند. 

بعد از تهیه تمام قطعات، به تولید یک تخته وایت برد می پردازیم و با کنار هم چیدن این قطعات که مانند یک بازی پازل است یک وایت برد و یا وایت برد شیشه ای با کیفیت و کاربردی را برای افراد جامعه تولید می کنیم و اینگونه درمیابیم که برای تولید یک محصولی که در نگاه اول خیلی ساده و و ابتدایی است چه افرادی مشغول به کار هستند و چه مشاغلی برای این کار ایجاد شده‌اند.

هر شغلی که به عنوان یک تولید کننده باشد باعث ایجاد اشتغال برای ده ها یا صدها نفر از افراد جامعه می شود ، تخته وایت برد بخش کوچکی از یک رونده تولیدی ست که افرادی را دارای شغل کرده است.

وقتی به مدل های مختلف تخته وایت برد نگاه می کنیم و با توجه به متنی که در این متن مطالعه کرده اید متوجه می شویم با تولید مدل های مختلف این محصول مانند تخته وایت برد شیشه ای و تخته وایت برد مغناطیسی و حتی مدل هوشمندان چه افرادی و به چه میزان دارای شغل می شوند و به تولید و روند اشتغالزایی جامعه کمک می کند. به امید آن روز که با ایجاد اشتغال هیچ فرد بیکاری در جامعه وجود نداشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما