شناسهٔ خبر: 44714119 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

اعلام نتایج کالبدشکافی؛ مارادونا را کشتند

نتایج اولیه کالبدشکافی دیه گو مارادونا حقایقی هولناک را فاش کرده است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، دیه گو مارادونا ماه گذشته و در سن شصت سالگی از دنیا رفت.

او چند هفته پس از جراحی مغز و در حالی که دوران نقاهت را پشت سر می گذاشت، به دلیل حمله قلبی درگذشت و دنیای فوتبال را شوکه کرد.

کمی بعد خانواده مارادونا شکایتی علیه تیم پزشکی و به خصوص پزشکان معالج او( لئوپولدو لوکه و آگوستینا کوشاچف) مطرح کردند و این شائبه ایجاد شد که آنها در مرگ او دخیل بوده اند.

حتی شایعه خودکشی مارادونا نیز مطرح شد ولی پس از کالبدشکافی این فرضیه رد شد.
 
طبق گزارش رسانه های آرژانتینی نتایج اولیه کالبدشکافی نشان می دهد که در بدن دیه گو هیچ دارو و مواد مخدری وجود نداشته اما او شش تا هشت ساعت قبل از مرگ، حال بسیار وخیمی داشته و رو به مرگ بوده است.

این نشان می دهد که مرگ دیه گو اصلا ناگهانی نبوده و احتمالا قصور پزشکی در آن دخیل بوده است. دیه گو ساعاتی قبل از مرگ توسط تیم پزشکی مورد معاینه قرار نگرفته و برای حال بد و وخیم او دارو تجویز نشده بود. در صورت اثبات این مساله، پزشکان مارادونا قطعا دادگاهی خواهند شد چرا که این مصداق عینی قتل غیرعمد است.
  
همچنین چند روز پیش دکتر آلفردو کاهه که بین سالهای 1977 و 2007 مارادونا را معالجه می کرد، ادعا کرد که مارادونا پس از جراحی مغز دچار افسردگی شدید شده و‌ این احتمال وجود دارد که او در آن مقطع از مصرف داروهای خود امتناع کرده باشد.
 
او به یک شبکه رادیویی آرژانتینی در این باره گفت: " این فقط یک حمله قلبی ساده به نظر نمی‌رسد."

در واقع پزشک مارادونا ادعا کرده که مرگ افسانه‌ فوتبال یک نوع خودکشی بوده و افسردگی پس از جراحی مغز در این اتفاق نقش اساسی ایفا کرده است.
 
دکتر آلفردو کاهه معتقد است مارادونا پس از ترخیص از بیمارستان بعد از جراحی، غذا خوردن یا مصرف داروی خود را متوقف کرده و نهایتاً این امر منجر به ایست قلبی و مرگ او شده است.

کاهه پس از اطلاع از اینکه مارادونا روزهای آخر خود را پس از جراحی مغز در یک اتاق گذرانده، به این نتیجه رسیده که او واقعاً افسرده شده است. جهان نيوز

برچسب‌ها:

نظر شما