شناسهٔ خبر: 44673906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بانه بیش از ۲۲۰۰ شهید، جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده سپاه بانه گفت: در طول دوران انقلاب مردم این شهرستان 840 شهید را تقدیم این نظام و انقلاب کردند و یک‌هزار و 315 جانباز و 99 آزاده نیز جزو جامعه ایثارگری بانه هستند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ فرهاد ولادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بانه اظهار کرد: اراده و ایستادگی ایثارگران از قبل از انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون تغییری نکرده است و با همان اراده، باور و اعتقاد، مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را ادامه داده‌‌اند.

وی افزود: صبر و تحمل خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همسران در پیشگاه حق بی‌جواب نیست و بدون شک همه ما مردم ایران نیز مدیون خون شهدا و صبر خانواده‌های آنان هستیم و خواهیم بود.

فرمانده سپاه شهرستان بانه ادامه داد: در طول دوران انقلاب مردم این شهرستان 840 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردند و یک‌هزار و 315 جانباز و 99 آزاده نیز جزو جامعه ایثارگری بانه هستند.

ولادی یادآور شد: 62 خانواده بانه‌ای دارای 2 شهید، 15 خانواده دارای 3 شهید و 4 خانواده نیز دارای 4 شهید هستند که این نشان از شجاعت، دلاوری، ایثار و از خودگذشتگی مردم این خطه از ایران اسلامی در دفاع از انقلاب است.

وی بیان کرد: همچنین در شهرستان بانه خانواده‌هایی داریم که 5 شهید مانند خانواده ماموستا اشعری و 6 شهید از خانواده قادرخانزاده تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/2330/75

نظر شما