شناسهٔ خبر: 44552799 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

واکنش ذوالفقار نسب به آرزوی شکست پرسپولیس در فینال آسیا توسط برخی استقلالی ها

ذوالفقارنسب در واکنش به رفتار برخی پیشکسوتان استقلال در خصوص پرسپولیس و آرزوی شکست برای این تیم توسط آنها در فینال لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: اگر چنین رفتاری رخ می‌دهد به خاطر ضعف فرهنگی است.

صاحب‌خبر -

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص تقابل تیم‌های  پرسپولیس و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همیشه تقابل تیم‌های ایرانی و کره‌ای جذاب و حساس است. فوتبال دو کشور آنقدر نزدیک هم است که نمی‌شود یک تیم را صد درصد برتر و قوی‌تر اعلام کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس علی‌رغم اینکه برای بازی فینال چند مهره اصلی خود را در اختیار ندارد اما باز هم تیم قدرتمند و سرحالی است. فوتبال ما سرشار از بازیکنان باهوش است که در مواقع مختلف به کمک تیم‌های ایرانی می‌آیند به خاطر همین اصلا نمی‌شود نتیجه بازی پرسپولیس و اولسان را حدس زد. فقط می‌دانم که بازیکنان پرسپولیس قطعا با از خودگذشتگی به زمین می‌روند تا بتوانند به قهرمانی برسند.

کارشناس فوتبال ایران گفت: ما همیشه مقابل کره‌ای‌ها فوتبال خوبی را ارائه دادیم و به نوعی از آنها نترسیدیم. به خاطر همین من کاملا به بازی‌ فینال و موفقیت پرسپولیس امیدوار هستم. پرسپولیس خط دفاعی هوشمندی دارد که خیلی سخت گل می‌خورند و از آن طرف در ضدحمله تیم زهرداری است. اتفاقا با همین شیوه هم در دوره قبل توانست تیم‌های قدرتمندی را حذف کند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: البته اولسان هم تیمی باتجربه و قابل اعتنا است که بازیکنان این تیم در خط حمله بسیار قدرتمند و خطرناک هستند اما می‌شود با دوندگی زیاد و از خود گذشتگی این تیم را شکست داد؛ کمااینکه پیش از این پرسپولیس چند تیم قدرتمند آسیایی را حذف کرد که نسبت به اولسان تیم‌های بهتری بودند. پرسپولیس در آن بازی‌ها، هم خوب دفاع کرد و هم به موقع گل زد و به برتری رسید. در مجموع به این بازی بسیار خوشبین هستم.

وی در خصوص شرایط خط حمله پرسپولیس برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: عبدی و رمضانی به هر حال بازیکنان کم‌تجربه‌ای هستند ولی می‌توانند در این بازی جایگاه خوبی را برای خود در فوتبال آسیا ایجاد کنند. همانطور که کسی تا چند وقت پیش توجهی به آل‌کثیر نمی‌کرد اما او با حمایت‌ها و هوشی که داشت از موقعیت به وجود آمده استفاده کند و به بهترین فوروارد ایران تبدیل شود.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: اگر بازیکنی مثل آل‌کثیر با آن توان فنی به این صورت محروم می‌شود به خاطر کم‌تجربگی است. شاید اگر یک نفر وجود داشت و به او تذکر می‌داد که آن شادی گل را انجام ندهد، الان آل‌کثیر محروم نبود. واقعا وقتی در بازی‌های بین‌المللی برخی‌ دنبال بهانه باشند کوچکترین اشتباه را هم بزرگ می‌کنند.

ذوالفقارنسب در واکنش به رفتار برخی پیشکسوتان استقلال در خصوص پرسپولیس و آرزوی شکست برای این تیم توسط آنها در فینال لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: اگر چنین رفتاری رخ می‌دهد به خاطر ضعف فرهنگی است. عده‌ای هستند که شدیدا روی تیم خود تعصب دارند و فکر می‌کنند اگر تیم حریف شکست بخورد آنها بالاتر قرار می‌گیرند اما اینطور نیست. من به عنوان یک ایرانی می‌دانم که وقتی فوتبالیست‌های کشورم در میادین بین‌المللی هستند بیشتر از توان خودشان خرج می‌کنند. پس همیشه آرزو می‌کنم که در بازی‌های بین‌المللی موفق باشند. الان هم خیلی امیدوارم که پرسپولیس به قهرمانی در آسیا برسد.

 

نظر شما