شناسهٔ خبر: 44493267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشکیل ۱۲۰ تیم حمایتی در سپاه ایلام برای اجرای «طرح شهید سلیمانی»

فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان، سپاه ناحیه ایلام ۱۲۰ تیم حمایتی را با همکاری شبکه بهداشت و داوطلبین هلال احمر تشکیل داده است.

صاحب‌خبر -

حیدر الفتی فرمانده سپاه ناحیه ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان سپاه ناحیه ایلام با تشکیل ۱۲۰ تیم حمایتی، ۳۰ تیم مراقبتی و ۳۰ تیم نظارتی در پایگاه‌های مقاومت با همکاری شبکه بهداشت و داوطلبین هلال احمر در حال انجام است. 

وی افزود: با توجه به اهداف پیش بینی شده در این طرح در قالب یک بازده زمانی ۴ ماهه در نظر داریم که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به میزان ۹۰ درصد، کاهش میزان بستری‌ها به ۵۰ درصد و همچنین کاهش فوت شدگان به میزان ۴۰ درصد و تبدیل هر خانه به یک پایگاه سلامت در راستای محله محوری صورت گیرد. 

فرمانده سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: کمیته‌های آموزشی، کمیته‌های مراقبتی و حمایتی با محوریت قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی این طرح را به صورت هفتگی رصد و در بحث رفع موانع و مشکلات آن ها اقدام می‌کنند. 

وی ادامه داد: سپاه ناحیه ایلام در بحث سبدهای معیشتی و بهداشتی در قالب برگزاری ۳ رزمایش تعداد ۲۴ هزار سبد معیشتی، ۶ هزار سبد بهداشتی و ۲۲ هزار سبد پروتئینی با مشارکت هیات امنا و پایگاه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین در محلات کم برخوردار این توزیع‌ها صورت می‌گیرد و تا پایان سال و همچنان تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/ 970813/و

نظر شما