شناسهٔ خبر: 44452690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هم‌صدایی با دشمن معیار شناخت جریان نفوذ است

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه نفوذی‌ها فارسی صحبت می‌کنند و عبری عمل می‌کنند، گفت: معیار شناخت جریان نفوذ، هم‌صدایى با دشمن است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به طرح انقلابى مجلس در اقدام راهبردى براى لغو تحریم‌ها، گفت: این طرح از تراز مطلوبى از جهت کارشناسى و مشورت‌خواهى برخوردار است و پنج ماه کار روى یک طرح شاهد این ادعاست و لذا عجولانه نبوده و نشان هول شدن مجلس نیست.

امام جمعه فارسان ادامه داد: شهادت مظلومانه شهید فخرى‌زاده و لزوم پاسخ همه‌جانبه به دشمن، یک فوریت این طرح را به دو فوریت تبدیل کرده است.

ملک‌پور توضیح داد: مخالفان تصویب و اجراى این طرح مى‌گویند این طرح بهانه به دست آمریکا و اروپا داده و آن‌ها را به سمت اجماع بر علیه ایران و تشدید تحریم‌ها سوق خواهد داد و سازمان‌هاى بین‌المللى مانند آژانس هسته‌اى و سازمان ملل را بر علیه ما وادار به رأى خواهد کرد.

وی عنوان کرد: باید به این افراد گفت که نتیجه‌ آن‌چه در این هفت سال و پس از توافق برجام و رعایت همه تعهدات در تعلیق و توقف غنى‌سازى انجام دادیم، آیا جز به افزایش تحریم و فشار حداکثرى منجر شد؟

امام جمعه فارسان گفت: دشمنان رنگارنگ ایران انقلابى براى تغییر محاسبات و رفتارهاى مسؤولان و مردم ایران، ممکن است زمانى کوتاه با وعده‌هاى فریبنده و وقت‌کشى‌هاى توان‌سوز، اندکى نرمش نشان دهند.

وی ادامه داد: اما تجربه تاریخى ما نشان داده است آن‌ها به چیزى جز دست‌ شستن از آرمان‌ها و کوتاه آمدن از حداقل‌ها، راضى نخواهند شد.

هم‌صدایى با دشمن، معیار شناخت جریان نفوذ

ملک‌پور با بیان اینکه نفوذى‌ها، فارسى حرف مى‌زنند و عبرى عمل مى‌کنند، افزود: تقریبا تمام آیات قرآن که درباره منافقان است، چراکه خطرناک‌ترین جریان‌هاى نفوذى در جامعه اسلامى، جریان منافقین و نفاق است که بدتر از کافران هستند.

وی با اشاره به اینکه هم‌صدایی با دشمن معیار شناخت جریان نفوذ است، اضافه کرد: زیرا فتنه آنان بدتر از فتنه کافران است و چون همه مظاهر اسلامى را با خود دارد و نمى‌توان به سادگى آن ‌را از جریان اصلى باز شناخت.

امام جمعه فارسان توضیح داد: هر چند که در فتنه‌ها جریان نفوذ همانند کفى در سیل از آب جدا مى‌شود و خار و خاشاک خود را نشان مى‌دهد ولى در حالات عادى مخفى و پنهان است.

انتهای پیام/68024/م

نظر شما