شناسهٔ خبر: 44360252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۷۰میلیارد تومان کمک مردمی در قرارگاه کمک مؤمنانه استان مرکزی جمع‌آوری شد

گروه استان‌ها ــ مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در استان ۲۰۱ هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان توزیع شده و در کنار آن توزیع جهیزیه، لوازم‌التحریر و بسته‌های آموزشی هم انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم از اراک، امید محترمی ظهر امروز در حاشیه سومین جلسه نهضت کمک‌های مومنانه در گفت‌و‌‌گو با خبرنگاران با اشاره به تجربه موفق استان مرکزی در توزیع کمک‌های مومنانه اظهار داشت: ما نظاره‌گر یک موج عظیمی از حماسه و امید در سطح استان بودیم و مردم و خیران نشان دادند که در دفاع از مردم و همدلی پای کار هستند.

وی افزود: در استان مرکزی 201 هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام 300 هزار تومان توزیع شده و در کنار آن توزیع جهیزیه، لوازم‌التحریر و بسته‌های آموزشی هم انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: تا به امروز 70 میلیارد تومان مشارکت مردم، خیران و دستگاه‌های اجرایی جمع‌آوری شده که در قالب قرارگاه کمک مومنانه بوده است.

محترمی عنوان کرد: در گام سوم با توجه به مناسب‌های پیش رویی که تا عید نوروز در پیش داریم کمک‌های مومنانه با همراهی نیروهای جهادی توزیع می‌شود.

وی افزود: هم‌زمان در سطح شهرستان‌ها طرح بیماریابی درحال اجراست و همچنین قرارگاه‌های کمک مومنانه با هدف پوشش حمایتی خانوارهایی که کرونا منجر به آسیب اقتصادی به آنها شده  فعالیت دارند و این خانواده‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها و توسط پایگاه‌های محله‌محور شناسایی می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: کمک‌های مومنانه باید با حفظ کرامت و شرافت افراد در ساز و کار مشخص در بین افراد توزیع شود و از مردم تقاضا داریم مانند مرحله‌های قبل در این دوره نیز در کنار هم نشان دهیم که در دفاع از هم‌نوع خود با تمام توان حاضر هستیم.

محترمی با اشاره به مصوبات جلسه کمک‌های مومنانه گفت: تا پایان سال 100 هزار بسته معیشتی توسط مردم و دستگاه‌های امدادی در بین اقشار کم‌بضاعت توزیع می‌شود.

انتهای پیام/711/س

نظر شما