شناسهٔ خبر: 44331790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه های ورزش و جوانان:کرونا خدمت‌رسانی به جوانان کرمانشاهی را تعطیل نکرده است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا برای جوانان استان گفت: باوجود محدودیت‌های به وجود آمده در اثر کرونا اما برنامه‌ها و پروژه‌های خوبی برای جوانان کرمانشاهی در حال انجام است و تعطیل نشده است.

صاحب‌خبر -

هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در جریان بازدید از ۲ پروژه آکادمی پزشکی ورزشی و سالن محله آقاجان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری برنامه‌ها و پروژه‌های ارزشمندی برای جوانان داریم که امروز در حوزه ورزش توانستیم از این ۲ پروژه بازدید داشته باشیم.

وی با اشاره به احداث زمین‌های چمن مصنوعی توسط خیرین ورزش‌یار، بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم تاکید کرد و اظهار داشت: باوجود شرایط سختی که با آن مواجه شدیم اما امیدواریم این پروژه‌های هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد تا جوانان این مناطق بتوانند از آن استفاده کنند.

آکادمی پزشکی ورزشی برای اولین بار در کرمانشاه با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار و زیربنای هزار و ۹۰۰ متر مربع قرار است دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد؛ این پروژه که برای تکمیل آن چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، محلی برای استعدادیابی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی است.

دومین پروژه که استاندار از آن بازدید کرد سالن سقف بلند محله آقاجان بود که با هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن سه میلیارد تومان اعتبار لازم است و آنچنان که مدیرکل ورزش و جوانان گفته است قرار است در سال ۱۴۰۰ افتتاح شود.

خانه جوان کرمانشاه هم یکی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا بود که فرصت بازدید از آن فراهم نشد؛ این پروژه که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در هشت طبقه قرار است دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

نظر شما