شناسهٔ خبر: 44331252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فرآیند انتخابی برای توکیو به چه شکل اجرا می شود؟

استارت کشتی ایران برای المپیک از اول زمستان

با اعلام رییس فدراسیون کشتی، تیم های ملی از اول دی ماه برای حضور در المپیک توکیو استارت می زنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی تا 28 آذرماه به پایان می رسد و ملی پوشان پس از پایان قرارداد خود با باشگاهها آزاد می شوند. با اینکه همچنان برگزاری مسابقات جام باشگاههای جهان در دستور کار فدراسیون و سازمان لیگ قرار دارد، اما فعلا وضعیت و تاریخ برگزاری این رقابت ها مشخص نیست.


بعد از پایان لیگ برتر ملی پوشان در اختیار کادرفنی تیم های ملی قرار می گیرند تا رسما برنامه های محمد بنا و غلامرضا محمدی برای حضور در المپیک توکیو در تابستان 2021 استارت بخورد.


البته پیش از این هم در وقفه 45 روزه لیگ برتر، اردوی تیم های ملی برای حضور در مسابقات جهانی 2020 برگزار شد که با لغو این رقابت ها، ملی پوشان راهی تیم های باشگاهی خود شدند.


علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در آخرین اظهارنظر خود عنوان کرده از اول دی ماه کشتی گیران در اختیار کادرفنی هستند و احتمالا اردوهای تیم های ملی هم به صورت قرنطینه آغاز می شود. 


در ماههای آینده فدراسیون کشتی برنامه های زیادی را پیش رو دارد که در واقع فرآیند انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک هم به حساب می آید. از جام تختی در دو رشته آزاد و فرنگی تا مسابقات قهرمانی آسیا و البته کسب سهمیه المپیک؛ این ها میادین پیش روی کشتی ایران قبل از رفتن به توکیو در مردادماه سال 1400 هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما