شناسهٔ خبر: 44330380 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دبیر جدید ستاد ملی صبر منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس مرکز توسعه حل اختلاف، ابوالفضل محبی با حفظ سمت مشاور قضایی رییس مرکز در امور داوری و میانجی گری، به عنوان دبیر ستاد ملی صبر منصوب شد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طی حکمی از سوی رییس مرکز توسعه حل اختلاف، ابوالفضل محبی با حفظ سمت مشاور قضایی رییس مرکز در امور داوری و میانجی گری، به عنوان دبیر ستاد ملی صبر منصوب شد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین صادقی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر ابوالفضل محبی با نظر به تعهد، دانش و تجربه شما، به عنوان دبیر ستاد ملی صبر (صلح، سازش، بخشایش، رضایت) منصوب می‌شوید. با توجه به ماموریت ستاد ملی صبر، انتظار می‌رود در جهت ارتقای صلح و سازش در جامعه، افزایش مشارکت‌های مردم و نخبگان در اصلاح ذات البین، ارتقای فرهنگ صلح و سازش و بخشایش، جلب همکاری نهاد‌های مردمی و راه اندازی پویش‌های عمومی در حل اختلاف و استفاده از همیاری همه نهاد‌های مربوط، توفیقات بسیاری داشته باشید

برخود لازم می‌دانم از زحمات جناب آقای سید محمدرضا خوشرو، دبیر پیشین این ستاد تشکر کنم و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند متعال خواهانم و امیدوارم ستاد ملی صبر در پیشبرد اهدافش هم چنان از مشورت و یاری ایشان بهره‌مند گردد.

انتهای پیام/

نظر شما