شناسهٔ خبر: 44330100 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دسترسی بیلاردو به اخبار قطع شد

پدر معنوی مارادونا از مرگ او بی‌خبر است

کارلوس بیلاردو مربی افسانه‌ای آرژانتین در جام جهانی 1986 هنوز از مرگ شاگرد محبوبش مارادونا خبردار نشده و عده‌ای از ستاره‌های آن جام قرار است خبر تلخ را به بیلاردو اطلاع دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس بیلاردو، مربی افسانه‌ای آرژانتینی که در جام جهانی 86 آلبی سلسته با هدایت او و درخشش بی‌نظیر مارادونا قهرمان دنیا شد هنوز از مرگ شاگرد محبوبش دیگو خبردار نشده است. خورخه برادر کارلوس می‌گوید به زودی قرار است اسکار روجری از ستاره‌های آن جام و چند نفر دیگر از شاگردان بیلاردو به دیدار او رفته و این خبر تلخ را به اطلاعش برسانند.

 

علت این است که کارلوس بیلاردو از نظر فیزیکی شرایط خوبی ندارد و در نتیجه نزدیکانش به این نتیجه رسیده اند که مرگ دیگو مارادونا را از او مخفی نگه دارند. خورخه بیلاردو برادر کارلوس به روزنامه اوله در آرژانتین گفت: " مخفی نگه داشتن این خبر از کارلوس خیلی سخت است چون حتی بیست روز بعد هم خبر دیگو در تمام رسانه‌ها هست".

 

خورخه برادر کارلوس بیلاردو سرمربی افسانه ای آرژانتین

 

اما با گذشت چند روز از مرگ دیگو خانواده کارلوس بیلاردو به این نتیجه رسیده اند که با توجه به ادامه دار بودن انتشار خبرهایی در این باره مخفی نگه داشتن خبر برای مدت بیشتر غیرممکن شده. در نتیجه تصمیم خانواده این است که با حضور چند نفر از شاگردان کارلوس در جام جهانی 86 مرگ دیگو به او اطلاع داده شود.

 

خورخه بیلاردو در این باره گفت: " من با اسکار روجری از ستاره‌های جام 86 صحبت کردم و او قرار است با دو سه نفر دیگر از بچه‌ها به دیدن کارلوس بیاید. باید ببینیم کارلوس چه واکنشی نشان می‌دهد و در نهایت چه می‌شود". خانواده بیلاردو معتقدند حضور ستاره‌های جام 86 می‌تواند از شدت غم و اندوه ناگهانی که با شنیدن خبر از دست رفتن دیگو به او وارد می‌شود بکاهد.

 

دیدار دوباره بیلاردو و مارادونا در سال 2009 در لاپلاتا

 

کارلوس بیلاردو که این روزها 82ساله است از چند سال پیش به بیماری سندروم حکیم آدامز یا هیدروسفالی مبتلا است و به صورت دائمی تحت نظر قرار داشته و مراقبتهای پزشکی دریافت می‌کند. روزنامه اوله می‌گوید خانواده کارلوس برای جلوگیری از ناراحتی شدید او از خبر درگذشت دیگو چهارشنبه هفته گذشته تصمیم می‌گیرند تلویزیون او را قطع کنند. خانواده به بیلاردو می گویند کابل آنتن تلویزیون مشکل پیدا کرده است.

 

اوله در گزارش خود می‌گوید بیلاردو در حال حاضر که نمی‌تواند برنامه‌های تلویزیون آرژانتین را تماشا کند مشغول تماشای سریالی درباره پابلو اسکوبار از نتفلیکس است. خورخه بیلاردو در این باره به اوله گفت: " کارلوس حالش خوب است و دارد یک سریال از نتفلیکس تماشا می‌کند. او سریال پابلو اسکوبار را دوست دارد. ما کارلوس را از بیمارستان مرخص کردیم و او حالا در آپارتمان خودش زندگی می‌کند. او حالا 24ساعته زیر نظر پرستار است و نوه‌هایش می توانند او را ببینند".

 

کارلوس بیلاردو علاقه بسیاری به دیگو مارادونا داشت و او را مثل پسرش می دانست. کارلوس در این باره گفته بود: " دیگو برای من مثل پسری است که نداشتم".

 

خورخه، برادر کارلوس بیلاردو در این باره گفت: " دیگو برای برادرم خیلی مهم بود. همسر دیگو همین اواخر چند بار به دیدن کارلوس آمده. رابطه او و دیگو فراتر از رابطه ساده بین یک مربی و بازیکن بود".

 

با این اوصاف اسکار روجری از ستاره‌های آرژانتین در جام جهانی 86 که به همراه چند نفر از هم بازی‌هایش در آن روزها که اشاره‌ای به نام شان نشده ماموریت دارند با حضور در خانه کارلوس بیلاردو این خبر تلخ را به اطلاع او برسانند، با ماموریتی دشوار مواجه هستند. آنها عملاً قرار است خبر مرگ پسر محبوب یک پیرمرد بیمار را به او اطلاع بدهند.

 

روجری سال گذشته هم به همراه چند نفر از ستاره‌های جام 86 به عیادت بیلاردو رفته بود

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما