شناسهٔ خبر: 44329773 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدافع الجزایری ناجی تیم ترابی می‌شود

تهران- ایرنا- باشگاه العربی قطر یک بازیکن تونسی را از فهرست تیمش خارج کرد تا بتواند یک بازیکن الجزایری جذب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، باشگاه العربی قطر که امسال «مهرداد محمدی» و «مهدی ترابی» ۲ بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، امسال در نتیجه‌گیری دچار بحران شده و در رده دهم جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قرار دارد.

علت اصلی این موضوع مصدومیت پرتعداد بازیکنان این تیم از جمله ۲ بازیکن ایرانی بود و علت بعدی که  رسانه‌های قطری به آن پرداختند، عملکرد نه چندان خوب مدافعان این تیم بود. با این حال مسوولان العربی برای خارج شدن از این بحران یک بازیکن الجزایری جذب کردند.

طبق نوشته الوطن، باشگاه العربی برای بهبود اوضاع خط دفاعی خود «ایوب عزی»  مدافع الجزایری فصل قبل ام‌صلال را جذب کرد تا این بازیکن بتواند کمی شرایط را بهبود بخشد.

العربی در حال حاضر در لیگ ستارگان ۴ امتیازی است. عزی جایگزین «حرباوی» تونسی در فهرست خارجی‌های العربی شده است. البته این انتقال پیش از این تنها در حد شایعه بود اما انتشار عکس این بازیکن با لباس العربی منجر شد تا این انتقال قطعی شود چرا که او به عنوان بازیکن آزاد به العربی آمده است.

این در حالی بود «ایوب عزی» که فصل قبل در ترکیب ام‌صلال بازی می‌کرد، پس از حضور «روزبه چشمی» در این تیم، از ام‌صلال کنار گذاشته شده بود.

نظر شما