شناسهٔ خبر: 44329734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وفا هخامنش در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تراکتور برای همه خط‌ونشان می‌کشد/ فکر نمی‌کردیم مس در این حد خوب باشد/ فولاد محترم است اما سه امتیاز را می‌خواهیم

بازیکن سرخپوشان تبریزی می‌گوید این تیم برای همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر خط‌ونشان خواهد کشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ وفا هخامنش، مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز درخصوص کسب پیروزی مقابل مس رفسنجان گفت: قبل از بازی اصلاً فکرش را هم نمی‌کردیم که مس بتواند اینقدر مقابل ما خوب ظاهر شود ولی باید واقعیت را بگویم آن‌ها خیلی خوب بودند ولی به هر حال ما هم هدفمان این بود که اولین برد تراکتور را رقم بزنیم. برای همین هم تمام تلاشمان را کردیم و این اتفاق افتاد و توانستیم سه امتیاز شیرین این دیدار را نصیب خودمان کنیم.

او درخصوص دیدار پیش‌رو با فولاد خوزستان ادامه داد: فولاد شاکله تیمش را حفظ و بازیکنان با کیفیتی نیز جذب کرده است. آنها پارسال جزو مدعیان لیگ بودند و همین روند را امسال هم دارند. این را می‌دانیم که حریفمان کاملاً محترم است ولی باید هر طور شده سه امتیاز خانگی را بگیریم و به همه ثابت کنیم که تراکتور امسال مدعی قهرمانی است.

هخامنش درخصوص اینکه کار تراکتور سخت است زیرا باید در سه جبهه بجنگند و اینکه آمادگی این موضوع را دارند یا خیر افزود: بله ما می‌دانیم که کار سختی داریم اما تراکتور تیم بزرگی است و بازیکنان با کیفیتی دارد که قطعاً آمادگی حضور در سه جبهه را داریم، تغییر و تحول در تیم ما زیاد بوده اما داریم روز به روز بهتر می‌شویم و تراکتور را به آنچه که حقش است می‌رسانیم و برای تمامی تیم‌ها خط‌ونشان می‌کشیم. 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما