شناسهٔ خبر: 44328944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

انتقاد شدید استقلالی‌ها به لغو مسابقات پرسپولیس!

صاحب‌خبر -

شفقنا – استقلالی ها لغو بازی پرسپولیس و نساجی در فاصله دو هفته مانده به شروع دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را لطف بیش از حد به سرخ‌پوشان پایتخت نشین می‌دانند.

به گزارش شفقنا ورزشی استقلالی‌ها عصر جمعه تأکید داشتند شرایط باید قبل از جدال با پرسپولیس به معنای واقعی کلمه برای هر دو تیم برابر باشد در غیر این صورت دلیلی برای برگزاری دربی پایتخت وجود ندارد.

استقلالی‌ها معتقدند برنامه‌ریزی فشرده برای انجام دیدار‌های پرسپولیس و برگزاری بازی‌های معوقه این تیم هیچ ارتباطی به آن‌ها ندارد و تحت هیچ شرایطی نباید به خاطر برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا مزایای ویژه‌ای برای شاگردان یحیی گل‌محمدی در نظر گرفت که باعث تضییع حق سایر مدعیان قهرمانی می‌شود.

مربیان استقلال اعتقاد داشتند اگر قرار است بازی این تیم با نساجی لغو شود (که همین اتفاق هم رخ داد) و مسابقه آن‌ها با سپاهان نیز در هفته هفتم در تاریخ جدیدی برگزار شود، قطعاً جدال پرسپولیس با ذوب‌آهن در هفته ششم نیز لغو خواهد شد و به این ترتیب سرخپوشان سه هفته از مابقی مسابقات عقب می‌مانند، ولی باید همه چیز قبل از جدال سنتی پایتخت عادلانه باشد بنابراین پرسپولیس پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان در روز ۲۹ آذر باید در اولین فرصت به ایران آمده و مسابقات عقب‌مانده خود را به صورت کاملاً فشرده برگزار کند.

به زعم استقلالی‌ها، اینکه یحیی و شاگردان او در روز‌های آغازین زمستان هر چهار روز یک‌بار به میدان بروند، مشکل خود آنهاست و ارتباطی به استقلال ندارد، چون خود پرسپولیس می‌خواهد مسابقاتش قبل از فینال لیگ قهرمانان لغو شود.

تعدادی از بازیکنان استقلال نیز روز جمعه پس از پایان تمرین معتقد بودند اگر فدراسیون واقعاً می‌خواهد نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی بگیرد و در عین حال عدالت نیز به طور کامل رعایت شود، بهتر است مسابقات را یکی، دو هفته به طور کامل تعطیل کند تا شرایط برای همه یکسان شود. طرحی که البته به احتمال بسیار زیاد حالت اجرایی پیدا نخواهد کرد.

این در حالی است که مسئولین برگزاری دیدار فینال در AFC و دوحه محل برگزاری مسابقه به علت شیوع بیماری کرونا از کاروان تیم پرسپولیس درخواست کرده‌اند تا به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک هفته زودتر به قطر رفته و در قرنطینه قرار بگیرند.

در همین رابطه مشاور سازمان لیگ درخصوص لغو بازی پرسپولیس و نساجی قائمشهر گفت: این موضوع از مقامی بالاتر از سازمان لیگ دنبال شد و تصمیمی نبود که دوستان ما در سازمان لیگ گرفته باشند.(اینجا بخوانید)

برچسب‌ها:

نظر شما