شناسهٔ خبر: 44328812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی هنری هادیان نور مسجد جامع خبر داد

توزیع ۵۰۰ کیلو برنج بین نیازمندان ملایر از سوی کانون هادیان نور مسجد جامع ملایر

مطهری گفت: ۵۰ بسته برنج ده کیلویی جمعا به میزان ۵۰۰ کیلو گرم طی این هفته توسط کانون فرهنگی و هنری هادیان نور در بین نیازمندان توزیع می شود که برای این تعداد بسته برنج ده میلیون تومان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

 «مهدی مطهری» در گفت و گو با خبرنگار  شبستان در ملایر گفت: کانون هادیان نور مسجد جامع ملایر در دهه 90 تاسیس شده است که بیشترین اعضای این کانون طلاب وجوانان هستندو با 150  عضو  این کانون در ایام مختلف فعالیتهای فرهنگی، تبلیغی و جهادی خود را را دارد.

 

مدیر کانون  فرهنگی هنری هادیان نور مسجد جامع ملایربا اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا تا کنون بیش از یک هزار و 500 بسته معیشتی به همت کانون  و با کمک خیران نیکوکاران تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده: معمولا هر ماه تعدادی  بسته معیشتی را بین خانوادهای نیازمند توزیع می کنیم

 

  وی همچنین از توزیع 50 بسته  برنج  ده کیلویی  جمعا به میزان 500 کیلو گرم طی این هفته  توسط کانون فرهنگی هنری  هادیان نور در بین نیازمندان خبر داد و افزود: برای این تعداد بسته برنج ده میلیون تومان هزینه شده است.

مطهری  با بیان اینکه  هر ماه دو بار توزیع  بسته های معیشتی را در بین نیازمندان داریم گفت: هزینه تهیه بسته ها از سوی خیران و نیکوکاران اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون در مسجد جامع ملایر و در حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) است افزود: بیشترین اعضای این  کانون طلاب هستند و عمده کمکهای مومنانه ما  بین طلاب نیازمند بوده است.

   وی همچنین به فعالیت اعضای کانون در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برنامه های مختلف مذهبی، مناسبتی و دینی در این فضا برای اعضا بارگزاری می شود.

 وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته تعدادی از اعضای کانون هادیان نور اقدام به اهدای خون کردند گفت:این برنامه به مناسبت هفته بسیج انجام شد.

 مدیر کانون  فرهنگی هنری هادیان نور مسجد جامع  همچنین راه اندازی هیات سیار ، برگزاری گرامیداشت شهدای خان طومان با عکس شهدا، اقامه مجلس عزاداری در ایام عزاداری در ایام محرم،  ایام ماه صفر، . جلسه و همایش هم اندیشی روحانیون و نمایندگان شهرستان ملایر با عنوان تبلیغ در فضای مجازی و بررسی مشکلات مبلغان، کلاس حفظ قرآن و آشنایی با ترجمه و تفسیر در مدرسه و برگزاری مراسم تکریم مقام روحانی مهذب و استاد اخلاق مرحوم آیه الله فاضلیان در مسجد جامع  به مناسبت رحلت ایشان ، و... را از جمله برنامه های این کانون طی ماه های گذشته دانست.

وی به همیاری طلاب جهادی در ضدعفونی معابر  و توزیع ماسک رایگان در بین مردم اشاره کرد و گفت: تشکیل هیات در محله های شهر ملایر، مشاوره دینی در فضای مجازی و.. را از دیگر برنامه های این هیات طی 9 ماه گذشته بوده است.

پایان پیام/579

نظر شما