شناسهٔ خبر: 44327160 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

بایرن مونیخ - لایپزیگ؛ ناگلزمن به فهرست قربانیان فلیک اضافه می‌شود؟

باشگاه خبرنگاران

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و لایپزیگ امشب در حساس‌ترین مسابقه هفته دهم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، هفته دهم لیگ فوتبال آلمان (بوندسلیگا) از شب گذشته با دربی برلین بین تیم‌های هرتابرلین و یونیون برلین آغاز شد. این رقابت‌ها امروز هم با برگزاری ۵ مسابقه ادامه پیدا می‌کند و در مهمترین دیدار بایرن مونیخ از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان لایپزیگ خواهد بود‌.

این دیدار جدال تیم‌های اول و دوم بوندسلیگا است. بایرن مونیخ با ۲۲ امتیاز صدرنشین است و لایپزیگ با ۲۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. بایرن مونیخ که صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده بود، به بعضی از ستاره‌های خود از جمله مانوئل نویر و رابرت لواندوفسکی در بازی با اتلتیکو مادرید استراحت داد تا با نیروی کامل به مصاف لایپزیگ برود.

جاشوآ کیمیچ که مصدومیت سختی را پشت سر گذاشته بود، این هفته تمرینات سبک انفرادی را آغاز کرد اما همچنان نمی‌تواند در ترکیب باواریایی‌ها قرار بگیرد. آلفونسو دیویس هم چنین وضعیتی دارد و به دلیل مصدومیت نمی‌تواند بایرن مونیخ را همراهی کند.

این مسابقه جدال بهترین خط دفاع و حمله بوندسلیگا هم به حساب می‌آید. خط حمله آتشین بایرن مونیخ با ۳۱ گل زده با اختلاف نسبت به دیگر تیم‌ها بهترین خط حمله بوندسلیگا را در اختیار دارد. در طرف مقابل لایپزیگ نیز در کارهای دفاعی فوق العاده خوب کار کرده و تنها ۶ گل در ۹ بازی اخیر دریافت کرده است.

لایپزیگ پس از پیروزی ۴ بر ۳ مقابل باشاک شهیر در لیگ قهرمانان اروپا برای صعود به مرحله بعد باید از سد منچستریونایتد بگذرد. ناگلزمن تلاش می‌کند تا همانند فصل گذشته بتواند مقابل بایرن مونیخ نتایج قابل قبولی کسب کند. فصل گذشته هر ۲ بازی رفت و برگشت بایرن مونیخ و لایپزیگ مساوی شد. لایپزیگ تنها تیمی بود که مقابل شاگردان هانسی فلیک جان سالم به در برد. انکونکو که به دلایل شخصی در سفر ترکیه لایپزیگ را همراهی نکرد مقابل بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت.

آمار و ارقام

بایرن مونیخ در ۳۳ بازی بوندسلیگا تحت هدایت فلیک ۸۶ امتیاز کسب کرده که بهترین رکورد در تاریخ بوندسلیگا محسوب می‌شود.

رابرت لواندوفسکی در ۸ بازی که مقابل لایپزیگ قرار گرفته ۵ گل به ثمر رسانده است.

مانوئل نویر با ۴۱۴ بازی در بوندسلیگا آمار خیره کننده ۱۹۷ کلین شیت را به ثبت رسانده و درصد موفقیت ۴۷.۶ را در اختیار دارد.

ناگلزمن در ۵ مسابقه از ۸ دیدار مقابل بایرن مونیخ حداقل یک امتیاز (۲ برد و ۳ تساوی) کسب کرده است‌. او زمان مربیگری لایپزیگ برابر بایرن مونیخ شکست نخورده و ۲ تساوی کسب کرده است.

اوپامکانو مدافع لایپزیگ با سرعت ۲۱.۹۶ مایل در ساعت دومین رکورد سریع بازیکنان بوندسلیگا در این فصل را به نام خود ثبت کرده است.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ: مانوئل نویر، داوید آلابا، ژروم بوآتنگ، بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، لئون گورتسکا، خاوی مارتینز، توماس مولر، سرژ گنابری، کینگسلی کومان و رابرت لواندوفسکی

ترکیب احتمالی لایپزیگ: گولاچی، کوناته، اوپامکانو، هالستنبرک، سابیتزر، آدامز، کمپل، آنجلینو، دنی اولمو، انکونکو و یوسف پولسن

برنامه سایر مسابقات بوندسلیگا:

  • فرانکفورت - دورتموند (شنبه ساعت ۱۸:۰۰)
  • فرایبورگ - مونشن گلادباخ (شنبه ساعت ۱۸:۰۰)
  • کلن - وولفسبورگ (شنبه ساعت ۱۸:۰۰)
  • آرمینیا بیله فلد - ماینتس (شنبه ساعت ۱۸:۰۰)
  • وردربرمن - اشتوتگارت (یکشنبه ساعت ۱۸:۰۰)
  • شالکه - بایرلورکوزن (یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰)
  • هوفنهایم - آگسبورگ (یکشنبه ساعت ۲۳:۰۰)

انتهای پیام/

نظر شما