شناسهٔ خبر: 44324941 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

نامه‌ای از دادگاه CAS نیامده است

AFC: فینال پرسپولیس به تعویق نمی‌افتد

عضو کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت نامه از دادگاه عالی ورزش برای تعویق بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و ادعای باشگاه النصر عربستان را رد کرد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ در روزهای گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه دادگاه عالی ورزش با شکایت باشگاه النصر عربستان خواهان رسیدگی فوری به پرونده شده و احتمال تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا وجود دارد.

باشگاه پرسپولیس و وکیل این باشگاه روزهای پنجشنبه و جمعه تعویق فینال آسیا را منتفی دانستند و بر برگزاری به موقع این مسابقه در روز ۲۹ آذر تاکید کردند.

سایت «کوره» در بخش کشور عربستان هم به نقل از یک منبع آگاه در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا، خبر تعویق فینال آسیا را تکذیب و تصریح کرد که هیچ نامه‌ای از دادگاه عالی ورزش برای AFC ارسال نشده است.

این منبع آگاه در کمیته استیناف AFC به سایت کوره گفت: این درست نیست که ما به تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم. تصمیمی که توسط کمیته استیناف AFC درباره شکایت النصر گرفته شد، روشن بود.

وی افزود: نامه‌ای از دادگاه عالی ورزش (CAS) مبنی بر اینکه تاریخ مقرر برای فینال لیگ قهرمانان آسیا در ارتباط با پرونده باشگاه النصر تغییر کرده باشد، دریافت نکرده‌ایم.

این منبع آگاه در کمیته استیناف AFC گفت: هر تیمی حق دارد شکایت خود را به دادگاه CAS ببرد اما مراحل صدور رای در این دادگاه طولانی است. فینال لیگ قهرمانان به تعویق نمی‌افتد و طبق برنامه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما