شناسهٔ خبر: 44320212 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربیان تیم‌های هندبال ذوب‌آهن و تاسیسات پس از پایان بازی چه گفتند؟

سرمربیان تیم‌های ذوب‌آهن و تاسیسات در دور دوم شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان پس از پایان بازی درخصوص این دیدار مطالبی را بیان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار از دور دوم شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، تیم تاسیسات دریایی تهران با نتیجه 23 بر 19 ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

زهرا علوی سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن در خصوص این نتیجه اظهار داشت: ابتدا باید به تیم تاسیسات دریایی تبریک بگویم آنها توانستند انتقام شکست خود در بازی قبل از ما بگیرند.

وی در ادامه افزود: در نیمه اول بازی خوبی را ارائه کردیم و شاید همین موضوع ضعف تیم من بود چرا که نیمه اول را برنده شدند و بازیکنان فکر کردند که این نتیجه در نیمه دوم هم رقم خواهد خورد و به خاطر همین با آرامش وارد زمین شدن و با اینکه به آنها گفتم ممکن است همین اتفاق که در دیدار گذشته برای تهران رخ داده برای ما اتفاق بیفتد اما آنها گوش ندادند و تیم تاسیسات تهران هم از همین موضوع استفاده کرد و به نتیجه‌ای که مدنظر داشت رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مرضیه سلیمانی، مربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی نیز پس از پیروزی برابر ذوب‌آهن گفت: همانطور که دیدیم شاهد یک بازی زیبا و پایاپای از دو تیم بودیم ولی تیم ما از ابتدا برتری داشت. بر اساس یکسری اشتباهات عقب افتادیم ولی توانستیم نتیجه را به نفع خودمان برگردانیم و به آنچه لیاقتش را داشتیم دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما