شناسهٔ خبر: 44320161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سلوکی: تیم‌ها عملکرد بهتری در کنترل کرونا در دور دوم لیگ داشتند/ تعداد محدودی تست مثبت داشتیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: در دور دوم لیگ نسبت به دور قبل شرایط بهتری را در عملکرد پایش و غربالگری کرونا داشتیم و تعداد محدودی از تست‌ها مثبت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، الهام سلوکی، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پایان دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: شانزدهمین دوره لیگ بانوان از 9 تا 14 آذر به میزبانی مشهد و تیم اشتادسازه برگزار شد. بنا به شرایط موجود کشور تمهیدات لازم را از هفته‌های گذشته در نظر گرفتیم و با توجه به اینکه تیم اشتادسازه در این امر کوشا بود، موارد لازم را به تیم‌ها اعلام کردیم. ما در دور دوم 256 تست PCR داشتیم و عزیزانی که تست آنها مثبت شد در  قرنطینه خانگی هستند.

وی در ادامه فزود: از مدیران عامل و مسئولان فنی تیم‌ها تشکر می‌کنم. در دور دوم نسبت به دور قبل شرایط بهتری را در عملکرد پایش و غربالگری کرونا داشتیم و تست تعداد محدودی از افراد مثبت شد و این به خاطر عملکرد شایسته مدیران تیم‌ها بود که بازیکنان را در بهترین شرایط نگه داشتند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: در دور دوم 7 تیم حضور داشتند و مسابقات به نحو خوبی برگزار شد. کیفیت مسابقات بهتر شده بود و بازیکنان مراقبت‌های ویژه‌ای داشتند و شرایط کرونایی را درک کرده بودند و با شرایط موجود خودشان را هماهنگ کردند و تمرینات بهتری داشتند.

وی در پایان یادآوری کرد: در دور دوم شاهد لیگ  پویاتری بودیم و در مرحله بعدی که چهار هفته آینده خواهد بود، این پویایی افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما