شناسهٔ خبر: 44319651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

امام جمعه همدان: شهید فخری زاده الگوی بارز شجاعت و ایثار برای نسل جوان خواهد بود

صاحب‌خبر -

شفقنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: بهبود و تبدیل وضعیت استان از قرمز به نارنجی و عبور از وضعیت خطر در واقع مرهون زحمات ستاد استانی، و تلاش شبانه روزی کادر درمان و همچنین همراهی قابل تقدیر مردم استان است.

به گزارش شفقنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه مکتوب نماز جمعه این هفته همدان، شهید فخری‌زاده را الگویی برجسته برای نسل جوان و امروز کشور دانست و تصریح کرد: بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه این دانشمند برجسته الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای ایران بزرگ خواهد بود.

به گفته وی، مجاهدت علمی برای تحقق اهداف بلند الهی و حرکت مستمر در مسیر انقلاب، همراه با خلوص و گمنامی می‌تواند راهی برای کسب عزت دنیا و آخرت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه به تغییر وضعیت کرونایی استان اشاره کرد و گفت: بهبود و تبدیل وضعیت استان از قرمز به نارنجی و عبور از وضعیت خطر در واقع مرهون زحمات ستاد استانی، و تلاش شبانه روزی کادر درمان و همچنین همراهی قابل تقدیر مردم استان است.

وی همچنین با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص اقدام راهبردی برای رفع تحریم، افزود: مصوبه مجلس شورای اسلامی، مشروط است و می‌تواند منافع ملی را تقویت کند.

امام جمعه همدان گفت: در موارد بروز اختلاف سلیقه، قانون گرایی می‌تواند محور وحدت در عمل باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی همچنین با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم خوزستان نیازمند عزم ملی است، افزود: همراهی و همدلی امام جمعه اهواز و گروهای جهادی بسیج و سپاه با مردم برای حل این مشکلات قابل تقدیر و ارج گذاری است.

نظر شما