شناسهٔ خبر: 44319494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مصدوم شدن دو نفر در حادثه میدان بروجردی شهرری

فرمانده ایستگاه ۱۴ آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: در حادثه آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در میدان شهید بروجردی شهرری که به دلیل انتشار بخار بنزین رخ داده است دو نفر مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، توکل رمضانی فرمانده ایستگاه ۱۴ آتش‌نشانی شهرداری تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۹:۳۹ دقیقه روز گذشته ساکنان یک ساختمان مسکونی واقع در میدان شهید بروجردی شهرری در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از آتش‌سوزی در داخل یکی از واحدهای مسکونی خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۴، ۱۹ و گروه امداد و نجات ۱۷ را به همراه خودروی نردبان ۳۲ متری و خودروی خاور تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: در یک ساختمان مسکونی ۵۰ واحدی در طبقه دوم آن یکی از ساکنان با استفاده از بنزین در داخل حمام اقدام به نظافت اجاق گاز خوراک پزی کرده بود که بخارات متصاعد شده از بنزین به بخاری روشن در واحد مسکونی سرایت کرده و در نهایت دچار آتش‌سوزی و شعله وری شده بود.

فرمانده این عملیات ادامه داد: بر اثر این بی‌احتیاطی یک نفر آقای ۴۱ ساله و یک نفر آقای ۲۲ ساله در این آتش سوزی دچار سوختگی از ناحیه دست و سر و صورت شده بودند که با هماهنگی آتش‌نشانان و پس از حضور عوامل اورژانس برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

رمضانی تصریح کرد: آتش‌نشانان نیز با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از یک دستگاه خاموش کننده دستی و آب موجود در محل اقدام به مهار کامل شعله‌های آتش کرده و با توجه به دود متصاعد شده در داخل ساختمان، با استفاده از فن مکانیکی اقدام به تخلیه دود کردند.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه و ارائه موارد ایمنی به ساکنان، عملیات خود را خاتمه دادند.

فرمانده ایستگاه ۱۴ در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان گرامی توصیه می‌شود هیچ‌گاه برای نظافت وسایل و تجهیزات خود در فضای بسته که بخاری، وسایل گازسوز و یا شعله وجود دارد از مواد نفتی شامل بنزین و تینر و سایر موارد استفاده نکنید و برای استفاده از این مواد در محیط باز و به دور از شعله‌های آتش قرار بگیرید.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

نظر شما