شناسهٔ خبر: 44319471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

لیگ برتر| پرسپولیس – ذوب آهن، لغو خواهد شد؟ بسکتبال| سیچوان با درخشش حدادی شانگهای را پشت سر گذاشت فوتبال اروپا| کومان پشت مسی درآمد!

صاحب‌خبر -

شفقنا – این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ یک بازی دیگر پرسپولیس را قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا را به تعویق بیاندازد.

به گزارش شفقنا ورزشی، پروتکل‌های بهداشتی و سختگیرانه قطر، کشور میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شده است تا مسئولان فوتبال ایران تصمیمات ویژه‌ای را در جهت حمایت از نماینده کشورمان اتخاذ کنند.

حالا و بعد از لغو بازی پرسپولیس و نساجی از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران،  این احتمال وجود دارد که دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان هم به تعویق بیافتد.

پرسپولیس قرار است از هفته ششم رقابت های لیگ برتر قرار است، ۲۲ آذرماه و تنها یک هفته قبل از فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان باشد، اما از آنجایی که شش بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی تیم اصفهانی به کرونا مبتلا شده‌اند، مسئولان سازمان لیگ احتمالا با لغو این دیدار موافقت خواهند کرد.

گفتنی است طبق قانون تصویب شده کشور قطر، بعد از انجام تست ها اگر موردی از اعضای کاروان ها تستش مثبت شود، تمام اعضا برای مدت ۱۴ روز به قرنطینه می روند و بازی های این تیم نیز به تعویق می افتد. این تصمیات و قوانین سختگیرانه کشور قطر و تعدد بازیکنان کرونایی ذوب آهن احتمالا باعث خواهد شد، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران زیر بار ریسک بالای برگزاری دیدار هفته ششم پرسپولیس و ذوب آهن نروند.

منبع: شفقنا ورزشی 

خبرهای داغ دیگر:

بسکتبال| سیچوان با درخشش حدادی شانگهای را پشت سر گذاشت

فوتبال اروپا| کومان پشت مسی درآمد!

 

برچسب‌ها:

نظر شما