شناسهٔ خبر: 44319346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برآورد خسارت میلیاردی بارندگی‌های اخیر در بهمئی

کارشناس مسؤول مدیریت بحران فرمانداری شهرستان بهمئی از برآورد خسارت میلیاردی بارندگی‌های اخیر در بهمئی خبر داد.

صاحب‌خبر -

لطف‌الله ایرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی به خسارت وارد شده بر اثر بارش باران در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: خسارات میلیاردی بر اثر بارش باران در این شهرستان وارد شده که ادارات خدمات‌رسان در این محله‌ها حضور یافتند. 

وی گفت: خوشبختانه همان طور که هم در گزارشات بوده و هم مسولان و فرماندار تشریح کردند در این در بارش اخیر چندین میلیارد ریال خسارات در این شهرستان داشتیم.

 ایرمی افزود: در بخش زیرساخت‌های مسکن و منازل شهری و روستایی در سطح ترک خوردگی و آب آوری‌های عمیق بوده است که عمدتا نیاز به تعمیرات دارند.

این مسوول در ستاد بحران بهمئی اظهار کرد: تنها کاری که می توان در برابر بارش شدید باران کرد؛ ایمن سازی و استاندارد سازی بستر زندگی و معیشت و کسب و کار مردم است آموزش همگانی و افزایش سطح آگاهی های عمومی در تمام سطوح از اولویت‌هاست.

ایرمی از بنیاد مسکن شهرستان خواست تا نظارت و دقت بیشتری روی ساخت و ساز در روستاها و ایمن سازی منازل داشته باشند و از ساخت و سازهای خودسر و غیراستاندارد جلوگیری کنند. تا به هنگام حادثه مقاومت ساختمان ها بیشتر باشد.

ایرمی همچنین ایجاد اورژانس بین راهی در شهرستان بهمئی را ضروتی جدی برشمرد که باید مسئولان هر چه زودتر پیگیری کنند. 

وی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران شهرستان از چند منزل خسارت دیده بازدید و پس از جمع بندی خسارات حادث شده از بارندگی  اخیر و تایید فرماندار که ادارات مربوطه پیگیری کنند و خسارات وارده را بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما