شناسهٔ خبر: 44319328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم اهداف پروازی "دریاچه ارومیه" تیم "هوماک" تهران را شکست داد

ارومیه- ایرنا- رییس هیات تیراندازی آذربایجان‌غربی گفت: تیم "دریاچه ارومیه" در هفته سوم لیگ برتر اهداف پروازی کشور توانست تیم هوماک تهران را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

حبیب‌الله قربانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات پس از هشت سال وقفه با شیوه جدید و رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی از روز ۱۳ آبان‌ماه آغاز شده است که تیم "دریاچه ارومیه" نماینده آذربایجان‌غربی در هفته سوم این رقابت‌ها  که به میزبانی تیم هیات تیراندازی کرمان برگزار شد توانست با نتیجه ۵ بر صفر هوماک تهران را شکست داد.

وی گفت: در پایان سه راند ماده‌های تراپ و اسکیت، "صنایع شیر ایران پگاه" و "هیات تیراندازی کرمان" نیز بر تیم های "صنایع بازیافت راتا شمال" و "نیکان" به پیروزی دست یافتند؛ در این هفته تیم "دراک" شیراز با قرعه استراحت مواجه شد.

رییس هیات تیراندازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در نتایج جدول انفرادی نیز "شیوا فرح‌پور" از تیم دریاچه ارومیه در تراپ بانوان با کسب ۵۶ امتیاز بعد از "سپیده سیرانی" از صنایع بازیافت راتا شمال، رتبه دوم را کسب کرد.

قربانی ادامه ‌داد: در بخش اسکیت آقایان نیز "امیرمحمد دادگر" تیرانداز تیم "دریاچه ارومیه" با کسب ۶۸ امتیاز بر سکوی اول قرار گرفت و تیراندازان صنایع بازیافت و هوماک دوم و سوم شدند.

رییس هیات تیراندازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تیم دریاچه ارومیه در این رقابت‌ها با هفت ورزشکار به نام‌های «بابک یگانه»، «علیرضا عسگری»، «سعید صدری»، «محمد خواست خدایی» و «کامران افشاری» در رشته تراپ مردان، «امیرمحمد دادگر» در رشته اسکیت مردان و «شیوا فرح‌پور» و «پریسان منصوری» در تراپ زنان حضور یافته است.

قربانی افزود: تیم دریاچه ارومیه هم‌اکنون با یک بازی کمتر، در هر ۲ دیدار خود به برتری دست یافته است.

مسابقات لیگ برتر اهداف پروازی با حضور هفت تیم از ۱۳ آبان به مدت پنج هفته تا ۱۱ دی‌ماه برگزار می‌شود که تیم دریاچه ارومیه در هفته نخست تیم هیات تیراندازی کرمان را شکست داده است.

نظر شما