شناسهٔ خبر: 44319264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در ورامین:

آمریکا و اروپا مورد اعتماد نیستند و مذاکره با آنها نتیجه بخش نیست

مهدی آذرشب

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: باید مسئولان و مردم با تکیه بر توان داخلی و حل مشکلات درون کشور با وحدت و همدلی مشکلات را حل کنند.

صاحب‌خبر -


آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، ضمن دعوت و سفارش خود و دیگر عزیزان به تقوای الهی اظهار کرد: قرآن کریم فرمود؛ خداوند با کسانی است که اهل تقوا و نیکوکار باشند، لذا مهمترین معیار برای محبوبیت نزد خداوند متعال تقوا و پرهیزکاری است.

وی افزود: البته احسان و نیکوکاری نیز یکی از مصادیق و نمونه‌های تقوا است و باید کسی که اهل تقواست نتیجه آن در اعمال و رفتارش نمایان باشد لذا از خداوند بخواهیم در این دنیای پر از فراز و نشیب و میان این همه مظاهر معصیت و گناه با سلاح تقوا خودمان را حفظ کنیم و در این شرایط حساس اقتصادی و مشکلات بیماری نیز به یاری یکدیگر بشتابیم و در این راستا من از علمای اعلام پایگاه‌های بسیج و نیروهای جهادی و مسئولانی که در این شرایط حساس به دیگران کمک می‌کنند تشکر می‌کنم و بدانند که این زمینه کمک به دیگران از مواهب خداوند است و باید شکرگزار این نعمت باشند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای کشور گفت: شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید فخری‌زاده مایه تأثر شد البته برای آن شهید بهترین پاداش در مقابل زحماتش شهادت بود ولی محروم شدن جامعه از این انسان‌های بزرگ درهای جبران ناپذیری به همراه دارد که البته دانشمندان و یاران او در این کشور راه شهید را ادامه خواهند داد.

امام جمعه ورامین بیان کرد: مسئولین باید به دنبال شناسایی و مجازات عاملان این جنایت باشند و از طرفی دیگر هم باید همه بدانند که آمریکا و اسرائیل در دشمنی با ملت ایران کوتاه نمی آیند و ما نیز با تمام توان در برابر آنها می‌ایستیم.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها:

نظر شما